Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 19 Mac 2015

Bila wife kasi ‘sign’ !

 

image

Meeting AJK HARI BLOGGER KELAB BLOGGER BEN ASHARI  tadi Ayer@8 , Putrajaya. Sebelum meeting , makan besar dulu.. Memasing pakat up gambar di Facebook .. aku pon la ! Wife tak ikut.. Bawah Qhaliff jer..

Dan gambar aku dapat komen menarik.. termasuklah dari …

image

image

Rasa-rasa apa aku kena buat ? Huhuh.. Bayangkan kalau aku tak tanya dan balik dengan tangan kosong ? Perghhh… Confirm la malam ni aku kena tidur luar !

image

Sampai rumah.. dia sorang je selesaikan kerang bakar ni haa ! Perghh.. Betul betul teringin tuuu.. Kalau aku tak beli tadi , mau seminggu gak merajuk.. huhu..

4 komen :

Dkna Abza berkata... [Reply to comment]

merajuk sampai tahun depan duk ungkit hahahahhaaa.. nasib baik bawak balik :P

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

Teringin gak dengan kerang ..abg ben post je..terus ajak abe g makan kerang..hahah

yanie yusuf berkata... [Reply to comment]

hahaha kalu yanie mlm tu jugak pi blk beli hihihih tgk pun dah terliur sangat dah ni...


www.yanieyusuf.blogspot.com

yoorin melacolea berkata... [Reply to comment]

hahahaa..aben..sama lah kite..kalau asben melepak, tak beli pape untuk kite, memg dok mengungkit seminggu pon x abes.. wlwpon balik pukul 3 pagi, mesti die kejut kite bangun suruh makan burger dia beli.. lol

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI