Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 6 Mac 2015

Dah boleh jadi geng abang Qhaliff !

 

Pandai dahh dia .. Baru 10 bulan. Nak berjalan pon masih takut takut tapi dah sibuk nak main dengan abang dia ! Teruja sungguh bila nampak abang dia main.. Nak ikut sama ..

image

image

Dia pulak bersungguh berbanding abang dia .. Nampak gaya aku rasa pasni akan bermulalah episod berebut mainan tapi yang pastinya kaan.. aku rasa Qhaliff akan dapat geng masak masak ! Hahahah .. Dia suka memasak sekarang ni.. Yup , tadi dah beli set mainan masak masak dan Qhaliff terus tak sabar nak main ..

image

Sampai je rumah ..terus bukak keseluruhan set mainan masak masak tu.. Dan aku , jadi tukang rasa masakan dia ! Takde pilihan !!!

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI