THE SHORE Oceanarium , Melaka - BEN ASHAARI

THE SHORE Oceanarium , Melaka

 

Kali pertama masuk sini. Tertanya apakah kelebihannya berbanding Aquarium KLCC.. Qhaliff yang beria sebenarnya nak masuk sini setelah aku berjanji nak masuk sini semalam.. Dan dia ingat sungguh laaa janji aku tuuu ..

DSC05291DSC05354DSC05292

Harga ? Hurmm..

DSC05295

Murah ? Ok la dari Aquaria KLCC tapiii.. haaaa.. Apakah dengan harga begini berbaloi masuk dalam ni ?? Jeng jeng jeng ..

DSC05309DSC05316DSC05317DSC05320DSC05321DSC05327DSC05334DSC05338DSC05342DSC05347DSC05344DSC05343DSC05328

Hurmmm.. Banyak gambar kalau nak letak ni.. Hahahaa.. Kesimpulan aku , Oceanarium ni berbaloi la bawak anak anak datang .. Tapi kalau nak bandingkan dengan Aqua

tu , lom leh lawan lagi la.. Ikan kat sana besar besar lagi.. Heee.. Kebersihan kolam pon satu hal lagi.. Tapi yang pasti , anak anak enjoy la dalam ni..

Tahniah Melaka !

5 ulasan:

  1. macam menarik je the shore oceanarium nih..boleh try visit nanti nih..heheh..btw follow back ye :) thanks

    BalasPadam
  2. Boleh tahan harganya...boleh difikirkan nanti utk ke sini

    BalasPadam
  3. balik kg nanti boleh la singgah sini..mesti atok suka Melaka dia dah banyak tempat best..hikhik

    BalasPadam
  4. wahh..bestnye lain kali g melaka boleh la singgah

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.