Bila sakit lutut.. - BEN ASHAARI

Bila sakit lutut..

 

Memang sengal giler rasa.. Baru tahu camana rasanya bila lutut bermasalah ! Boleh hilang mood bergembira wooo ! Kalau tau , dari muda lagi aku jaga..

Terasa sakit tu bila aku duduk antara dua sujud ketika solat.

image

Ya Allah.. dia punya sakit .. fuhhhh ! Namun aku kentalkan semangat. Tak lama pon solat , kan ? Sabar .. sabar.. skit je ni ujian Allah..

Tapi aku bernasib baik.. bila bersolat kat rumah , aku ada Sajda Mat ! Tahun lepas aku ada dah.. 2 set lagi ! Satu aku bagi kat ayah mertua aku yang mana dia bermasalah dengan lutut…

image

Sajda Mat

Penyelamat lutut aku ni.. hurmmm… Tiada lagi futsal selepas ni !

1 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.