Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 16 April 2016

Bila sakit lutut..

 

Memang sengal giler rasa.. Baru tahu camana rasanya bila lutut bermasalah ! Boleh hilang mood bergembira wooo ! Kalau tau , dari muda lagi aku jaga..

Terasa sakit tu bila aku duduk antara dua sujud ketika solat.

image

Ya Allah.. dia punya sakit .. fuhhhh ! Namun aku kentalkan semangat. Tak lama pon solat , kan ? Sabar .. sabar.. skit je ni ujian Allah..

Tapi aku bernasib baik.. bila bersolat kat rumah , aku ada Sajda Mat ! Tahun lepas aku ada dah.. 2 set lagi ! Satu aku bagi kat ayah mertua aku yang mana dia bermasalah dengan lutut…

image

Sajda Mat

Penyelamat lutut aku ni.. hurmmm… Tiada lagi futsal selepas ni !

1 komen :

husna zahidi berkata... [Reply to comment]

mesti lembut je kan sejadah tu..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI