Sapa nak ticket konsert SIMPLE PLAN ?

by - Rabu, Ogos 24, 2016


image

Pastinya korang klik nak baca entri ni sebab pernah layan lagu SIMPLE PLAN , kan ? Dan lagu yang topnya ialah PERFECT ! Mengimbas kembali zaman aku bergelar guru sandaran ketika tu.. Dan ada sorang kawan baik aku , gilakan lagu ni sangat sangat !
Ok ok.. tamo omong kosong.. Skang mesti korang nak tau camana nak dapatkan tiket untuk tonton secara langsung konsert SIMPLE PLAN ni di KL LIVE @ Life Centre pada 7hb September 2016 nanti.. kan ?
Mudah jer.. join contest yang aku buat ni dan 5 orang yang bernasib baik akan dapat sepasang tiket untuk menyaksikan konsert yang aku maksudkan ni.. Kalau malas nak join , nak beli tiket terus pon boleh.. sila ke http://goo.gl/jLdY4Z !
Yang nak join mudah jer .. Ikut je aturan yang aku suruh ni !
Cara-cara nak sertai  :
1. Postkan gambar ini di Facebook dan Instagram korang dan ;
image
2. Buat caption menarik .. “Kenapa aku nak tengok sangat konsert ni “ dan juga masukkan point “ Simple Plan ‘Taking One For The Time Tour’ in KL Live @ Life Centre on Wednesday, 7th September at 8:30pm. “
3. Pastikan ada “Untuk maklumat selanjutnya atau terkini sila ke : www.facebook.com/imclivegroup.”
4. Masukkan point ini juga.. “ Jika berminat untuk membeli tiket , sila ke tp://goo.gl/jLdY4Z “
5. Sertakan juga hastag ini..  #takethemoment , #sonymobileMY ,  #SimplePlanMY , #TakingOneForTheTeam , #IMCLiveGroup , #contestkbba9 ( pastikan ada hastag ini untuk memudahkan saya mencari anda ! )
6. Pemenang akan dihubungi selepas 28hb Ogos melalui Facebook korang.

Tu jer ! Terima kasih dan semoga berjaya dapat tiket ni ! Heheheh..

You May Also Like

6 comments