Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 31 Ogos 2016

‘The Hipster’ POMADE atau GATSBY CLAY , pilihan aku ?

 

Pilihan utama aku satu tika dulu ialah , gel ! Mana mana gel asalkan kasi keras terpacak , memang aku suka ! Huhuhuh.. Cicak jatuh , confirm mati tanpa sempat ucap selamat tinggal punya ! Heeee..

image

Tapi sejak sejak dah masuk 40 an ni , nasfu nak pacak pacak ni , dah berkurangan ! Heheheh.. Aku nak tampak lebih kemas dan lebih kacak.. Aum.. Kononnya laaa. hahahha..

Ada satu ketika , Hipster jadi igauan lelaki di media sosial. Dan kemunculan  POMADE menarik minat aku untuk mencubanya. Ramai kata best dan wangi ! Wangi ??? Wahhh.. Rambut berbau wangi memang anak dara suka ! Hahahaha..

Ok.. aku nak try jadi pengguna setia gitu.. ! Aku order dari Sue Suraya sebab masa tu dia dok promote. Anaknya jual ! Dan memang ianya berbau wangi.. Aku tak tau berapa jenis bauan yang ada.. Yang aku punya , epal !

Dan pada masa sama , aku ada beli Gatsby Clay. Maklumlah , POMADE nak guna masa gi dating jer.. Hahahaha.. Gatsby nak guna masa gi event seharian. Haaa.. Ada perbezaan tau !

Kawan-kawan di Facebook pon ada menyatakan perbezaan tu ! Dan aku akuinya. Namun hanya salah satu menjadi pilihan utama aku. Yang mana satu pilihan aku ? Dan kenapa ?

 image

Aku takda masa nak kemaskan rambut terutama selepas wudhu’. Mana mana satu yang sesuai untuk aku , korang rasa ? Heheheh.. Dan aku rajin basuh rambut.

Aku suka guna…

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI