Isnin, 9 Januari 2017

Susu Kambing I-Sihat : Terbaik untuk Zahra Nur Iman dan aku jugak !

 

Daddy , nak susu botol.. “. Pinta Zahra.

Aku garu kepala ! Ini botol ke 3 untuk malam ni. Nasib baik bukan susu lembu yang biasa aku beri sebelum ni. Bukan apa , susu biasa tu dia dah tak lalu sangat nak minum. Mesti tak abis punya.

Sejak aku beri dia susu kambing berperisa coklat dari jenama I-Sihat , dia asyik mintak jer nak susu. Secara jujurnya aku kata , aku sempat minum beberapa kali je dan selebihnya , terpaksa aku jimatkan untuk Zahra.

Qhaliff memang sejak declare dirinya dah besar , susu botol dia dah memang jarang sangat nak minum. Sehari sekali dua jer. Tu pun aku bagi susu yang biasa dia minum… bukan yang susu kambing ni sebab aku simpan untuk Zahra jer. Tunggu aku order lagi , baru boleh minum beramai ramai. Huhuhuh..

image

Manis ? Tak ! Kandungan gula di dalam susu kambung I-Sihat ni tak tinggi dan sememangnya sesuai untuk bayi berusia 6 bulan ke atas yang mana si ibu tak dapat berikan susu ibu pada bayi mereka tapi tak nak kasi susu lembu !

Apakah keistimewaan Susu Kambing I-Sihat ni ? Selain dari punya perisa Vachoc , korang ada pilihan untuk perisa asli ! Ianya adalah produk milikan penuh orang Islam dan Bumiputera yang mana produk ini  direvoluasikan di tahap citarasa VVIP bertaraf antarabangsa serta dirumuskan secara saintifik.

Yang aku dan Zahra minum ialah VACHOC PLUS 10 yang merupakan susu kambing diadunkan bersama campuran 10 ekstrak semulajadi dengan adunan ekstrak Vanila dan Coklat yang memberi rasa gabungan yang sangat sedap ! 

Susu kambing ini diimport dari Holland dan diadunkan bersama campuran sepuluh bahan makanan sunnah iaitu kurma , kismis , safron , delima , habbatusauda , badam , zaiton , buah tin , manna dan ditambah nilai dengan gingikobiloba. Campuran ni menghasilkan rasa yang enak disamping mempunyai kandungan kandungan zat serta vitamiin yang diperlukan tubuh badan.

image

Bau hamis ? Nopeee.. tiada sama sekali ! Punya sijil Halal lagi serta diuji secara saintifik.. selamat untuk dinikmati oleh seisi keluarga gitu !

Dan malam tadi , aku garu kepala.. stok abis ! Kena beli 2-3 kotak ni untuk stok di hari mendatang ! Kalau tak , memang dia akan mencari punya nanti.

Sedap ok !

image

Apakah kelebihan susu kambing ni ??

  • Menambahkan tenaga dan stamina tubuh badan
  • Meningkatkan daya ketahanan badan (imunisasi) dan fungsi tulang , gigi , otot , sel kulit serta saraf
  • Meningkatkan daya ingatan , kepekaan dan kecerdasan minda.
  • Mudah hadam serta bersifat alkali.
  • Menjana lebih banyak susu ibu yang berkualiti
  • Membantu masalah kulit dan membuatkan kulit lebih cantik , cerah serta sihat.
  • Mencegah anak dari demam kuning , ekzema , sembelit dan pembentukan lendir.
  • Membantu kesuburan pasangan yang telah berkahwin
  • Membantu penyerapan kolestrol dan sistem pernafasan
  • Membantu pengidap penyakit seperti gastrik , ulser perut , insomnia , obesiti , menopous , kolestrol berlebihan , sakit sendi , tulang rapuh , demam selsema , kencing manis , jantung dan banyak lagi..

I-Sihat sesuai untuk siapa ?

  • Bayi 6 bulan ke atas dan kanak-kanak
  • Pelajar sekolah dan universiti
  • Dewasa dan warga emas
  • Wanita mengandung dan menyusu anak
  • Pasangan ikhtiar hamil
  • Mereka yang utamakan kesihatan

Ok.. khas untuk aku dan wife ! Ni Zahra mampu tengok dari jauh je la yer.. Heeee..

Premium Berry , minuman kolagen dengan 15 bahan aktif semulajadi dan terpilih dari seluruh dunia !

image

Kenapa perlu amalkan Premium Berry ?

  • Kandungan vitamin C membantuk mencantikkan wajah dan meningkatkan ketahanan tubuh. Kulit berseri seri dan awesome.
  • Kolagen membantu memperbaiki masalah kulit dan rambut serta menambahkan keanjalan kulit dan bertindak sebagai anti penuaan.
  • Melatonin yang tinggi dari ekstrak sakira membantu dalam memultihkan dan melembabkan kulit serta merawat kulit kusam.
  • Ekstak applephenon membantu mengurangkan pigmentasi kulit , mencerahkan kulit dan anti penuaan serta mengurangkan paras kolestrol.
  • Astaxanthin yang terkandung membantu ketahanan kulit dan kesan sinaran UV selain dapat merawat ekzema dan dermatitis serta bersifat anti fungal.
  • Diperkaya dengan bahan bahan semulajadi demi kebaikan tubuh badan dan kesihatan.

Berminat nak beli ? Nak jadi agen pon boleh !

image

Sila Hubungi :

Careline : 019 2020 911

Web : www.isihat.com.my

Facebook : I-sihat Susu Kambing HQ

22 komen :

Kak Sue berkata... [Reply to comment]

Sesuai untuk seisi keluarga,bagus nie..

Sue Izza berkata... [Reply to comment]

sedapnya susu coklat tu,skrg feveret betul susu2 yg ada coklat ni...

Nazlee Ismail berkata... [Reply to comment]

Wahh.. Kita tukar susu dari lembu ke kambing lak.. Best2 nk cuba lah

Nurzakiah Hanum berkata... [Reply to comment]

bagusnyaaaaaaaaaaaaaaaa

Raihanah Ahmad berkata... [Reply to comment]

sesuai utk semuala kiranya ni

mOoN IzzaN berkata... [Reply to comment]

kebetulan sangat.. memang tgh cari susu kambing utk anak.. bleh masuk dlm list.. :)

mas saari berkata... [Reply to comment]

tak pernah bagi anak² minum susu kambing, kena cuba ni!

Lisa Nurulain berkata... [Reply to comment]

wah lengkap.. untuk parents and anak..jgn nti anak trminum parents pnya sudah. mana tau suka strawberry :P

ada bau kambing tak ?

razzwey razz berkata... [Reply to comment]

macam sedap je... hehee

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

InsyaAllah boleh PC amalkan ni..

Julia Johari berkata... [Reply to comment]

Sedapnya susu...ada 15 khasiat wowwwwww

Shiqeen Sattar berkata... [Reply to comment]

Banyak manfaatnya... baru tau

Jean Gallyot berkata... [Reply to comment]

Menarik nie... Mcm² khasiat & kebaikan dia... Boleh cuba ni.

YB Shehan berkata... [Reply to comment]

X bau ye. Sbb sy x suka susu kambing fresh kes berbau lah. Mcm bes je ni..

Lan Careno berkata... [Reply to comment]

Akiff dah stop minum susu tp kekadang aku paksa gak sbb nak bekalkan dia dgn dka dan kalsium. Yg ni ada campuran makanan sunnah kan... Ok nak try...

Afiq Halid berkata... [Reply to comment]

Wahhh. Susu kambing yg berperisa. Woot woot. Boleh cuba nanti. Nombor pun ada tu. Sat na, nak call.

Nina Mirza berkata... [Reply to comment]

Menarik...!! Nak try laa...
Tak lama lagi baby Lysa dah nak 6bulan.

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

Wah bagus ni..lagi2 coklat..masih nyusu anak ni, bolehla cuba

Dkna Abza berkata... [Reply to comment]

tak pernah cuba lagi susu kambing perisa coklat... nampak macam menarik jer ni

Rozita Abdul Rahman berkata... [Reply to comment]

dalam diam ikut sunnah kan ben.. minum susu kambing..

Yang Berjaya berkata... [Reply to comment]

waa...memang betul isihat ni banyak khasiat....saya pun dah mengamalkan vachoc plus 10....perghhh memang MANTOOOPPP!!!!!

i-Sihat Susu Kambing berkata... [Reply to comment]

sedap memang sedap.. tiap2 hari mesti minum.. nak lebih tenaga minum vachoc.. risau kulit kusam minum Premium Berry.. Makan bijirin sarapan pagi dengan i-Sihat perisa asli..

Nak rasa kesedapan i-Sihat?? meh contact 019-3201012 (agent i-Sihat Penang)

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI