Teringin melancong dengan bajet yang mampu bayar ?

by - Selasa, September 27, 2016

 

Kalau orang tanya aku , aku suka g melancong berseorangan atau berkumpulan , maka aku akan jawab.. aku suka pergi berkumpulan. Sebab lebih enjoy terutama bila pergi dengan geng sekepala ! Memang kenangan terindah laa !

Sekarang ni , banyak dah pakej pakej pelancongan yang ada di Malaysia cuma perlu berhati hati jer. Takut kena tipu. Ada je kes penipuan… kena jaga jaga je la..

Tapi… sapa yang leh dipercayai eh ? Ok ok.. antaranya , korang leh cuba akak Joyah ni.. hehehe.. Akak Joyah ni , kawan di pejabat aku satu tika dulu… di Kementerian Pelancongan. Skang dia kerja ngan satu agensi pelancongan.. Banyak dah trip trip dia buat..

Yang ni , trip akan datang.. sila pilih  dan buat booking cepat cepat ! Aku nak gi Krabi… Kalau g Seoul pon best kan ? Huhuh..

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Pakej pakej Kak Joyah ini dengan kerjasama AYDEN AVERROES TRAVEL.  Kalau rasa kurang pasti , leh tengok di page Kak Joyah sendiri iaitu di Pakej Murah Murah KakJoyah dan instagramnya , @pakejmurahmurahkakjoyah.

Sebarang pertanyaan leh whatsapp Kak Joyah 0137195997 / 0133618622 ( Jaja) . Boleh juga email ke ayanivacationmarketing@gmail.com.

 

 

 

 

You May Also Like

2 comments