Aku Terharu .. huk huk

by - Sabtu, Mei 01, 2010

Kenapakah aku terharu ???

" Malam semalam saye disuruh oleh mak menziarahi blog Ben Ashaari. Ya, mak saye sekarang dah aktif update blog. Saye balik je dari kerja, mak saya cerita pasal Ben Ashaari dan saya terus carik kat google. "

Mak dia yang suruh tuu .. bukan dia sendiri .. Bermakna blog aku ni diterima oleh pelbagai peringkat umur walaupun di peringkat tadika .. adaa .. dulu ada budak kecik suka baca blog aku neh .. huhu ..

Bukanlah aku nak bangga diri .. tapi rasa gembira dan terharu je segala penat lelah aku selama ni rasa berbaloi .. Dulu , masa aku mula mula berblog .. aku tak tau nak cerita apa .. aku cerita perjalanan hidup aku .. Aku amik gambar itu ini .. masukkan dalam blog .. ada yang gelak .. ada yang bagi dorongan .. ramai yang bagi dorongan lebih lebih lagi wife aku sendiri .. Rakan rakan di pejabat juga senantiasa memberi sokongan .. Terima kasih pada anda semua ..

Manakala rakan rakan di alam maya ... rakan di FACEBOOK , mereka adalah silent readers yang paling aku hormati... bila aku post je entri terbaru , aku akan bagitau mereka .. merekalah yang membacanya walaupun tak best .. merekalah yang mengomen baik dan buruk .. aku terima semua itu ..

Walaupun ada mereka mengatakan aku ni blogger popular namun bukan itu target aku .. aku nak blog aku dikenali dengan blog yang berinfomasi.. macam macam ada ..bukan terkenal dengan segmen PENJELAJAHAN saja ..

Apa pun aku berharap , aku dapat teruskan berblog sehingga aku tiada lagi di dunia ini .. Hanya blog aku saja sebagai penawar rindu pada mereka yang merindui aku kelak ...

Wallahualam.....

You May Also Like

12 comments

  1. nape mcm touching je en.ben?
    ~ blog en ben mmg nyk info..slalu follow, terukan blogging nye....tak da pasti blogger lain rindu nak ce blog en ben ~

    BalasPadam
  2. hehe.. terima kasih yewh. kembang hidung mak saye nanti. anyway, ini belog mak saye

    http://anymzakaria.blogspot.com/

    http://anymz-mykitchen.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. skema sungguh ayat anda ,... lalala

    BalasPadam
  4. hi ajushi!(pakcik dlm bahasa korea..keh3..maen2 je k)

    abg been ni blogger tegar nieh! woah!!!best nye bile ramai org bace belog kite..

    macam ni org rase belog nie org nak jadikan icon belog org laa..boleh? saje nak kuatkan semangat berbelog...

    BalasPadam
  5. teruskan usaha murnimu ben....insya'allah anda akan sentiasa di sayangi dan di ingati... (sayang as a friend la...karang kene marah lak dgn azila...ekekeke)

    BalasPadam
  6. wow! blog gua kalo org tua nk baca, kt kena sakit jantung je nanti :))

    BalasPadam
  7. hehe,,,amboi2 ben mentang2 anak dara cepat je ben gi tinjau2 blog anak akak tuh..

    BalasPadam
  8. Ishh..terharu dgr pengakuan Ben...ala2 rancangan "hati lelaki" yg kat TV3 tuu....macam pak tua ni pun saja je memeriahkan majlis di blog ben...bagi sokongan..

    BalasPadam
  9. teruskan usaha ben... anda memang hebat.. silap hari bulan, bole jadi senator kat parlimen nanti sbg mewakili penulis2 blog.. ;)

    BalasPadam
  10. waaaaaaaaaaaaaaa.. meh meh nak terjah blog mak... hehehehehe

    BalasPadam