Geng Surau ..

Korang layan cerita ni ? Mmg pecah perut tengok 3 orang ni ... Pak Imam , Bilal ngan Cikgu .. Razak Ahmad mmg pandai bikin lawak betul .. Edisi kelmarin mmg buat aku ketawa terbahak bahak ... Kisah si Pak Imam ( Razak Ahmad ) ada tiket konsert Yusuf Islam .. Dia tanya pada dua orang rakannya , sapa yg berminat nak pergi .. Tiket ada satu ... Maka berebut rebutlah diorg .. Untuk lebih adil Pak Imam buat pertandingan kuiz .. Sapa menang dia dapat .. huhu

Soalan yg diberikan adalah berdasarkan persahabatan mereka .. Nak buktikan betapa mereka terlalu kenal Pak Imam dan juga orang kampung ..Antara soalan yang diberikan oleh Pak Imam tu di pusingan awal yg mana ianya berkaitan dengan fizikal .. BERAPA BATANGKAN GIGI KEKAL PAK IMAM ? SIAPAKAH ARTIS YANG PAK IMAM MINAT .. Manakala soalan berkaitan orang kampung pulak , DI DALAM KAMPUNG INI , SIAPAKAH YANG TAKDE FACEBOOK ?? SIAPAKAH YANG PALING HENSEM DALAM KAMPUNG TERSEBUT ??

Tak ke haru soalan dia ? bila dengar je soalan tu , aku terbahak bahak ketawa... Mana tidaknya , soalan tu keluar dari mulut Pak Imam !! Mmg haru betul la diorg ni .. Bila keputusan dah dapat .. si Bilal tu menang .. Bila dia bagi tiket tu je , Bilal gembira sakan la.. Ditengoknya tiket , rupanya tarikh konsert tu , minggu lepas !!Hahaha.. penat je 'berkuiz' ...

Bagi aku , 3 orang ni mmg menghidupkan drama Geng Surau ... Tahniah kerana menceriakan waktu berbuka di samping pengajaran yg diselitkan di dalam drama tersebut ..

8 ulasan:

  1. ben....serius best citer tu

    ayu lum ada kesempatan nak tengok, channelmanaeik?

    ben sharing sinosip pun dh buatkan ayu pecah perut,...apatah lagi dpt tengok sendiri

    BalasPadam
  2. haha..kalau dpt tgk gelagat diorang mesti lagi lawak nie..
    ~_^

    BalasPadam
  3. ayu..sama la ngn sya..tk pernah berkesempatan nk tgk..tk iklan mmg best citer tu..tambah2 bila baca sinopsis ben..mmg kelakar la...semangat lak nk tgk...

    BalasPadam
  4. Waaaa...lagi malang, pak tua langsung no time for that..kesiannnyaa akuuu..nama je ada astro...

    BalasPadam
  5. memang tak pernah miss pun lagi citer tuh

    BalasPadam
  6. mmg pecah perut pun... kelakar giler...

    BalasPadam
  7. Geng Surau mmg best...
    Tp sy slalu miss citer nih... :-(

    BalasPadam
  8. salam..
    bro! mmg besh bngat crita nih!
    5 star cek bg! hehee.. :D
    p/s : yg pling pnting ia pnuh dgn pgajaran... :)
    wassalam..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI