Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 10 Mac 2012

Maksud header blog mereka ialah ..

 

Segmen dah ditutup pada jam 9 malam  10/3/2012

 

Lebih 50 buah blog malam ni cuba nak menceritakan misterinya header mereka .. Apakah yang menarik sangat header mereka ? Jom kita g baca kisah mereka , satu satu ..

TERIMA KASIH ..

68 komen :

AiSyA LiEzA berkata... [Reply to comment]

saya join :)

http://aisyalieza.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Muhamad Azam berkata... [Reply to comment]

JOIN!

http://blogbudaksengal.blogspot.com/2012/03/segmen-maksud-header-blog-saya-ialah.html

kikilala berkata... [Reply to comment]

Join! Terlewat lagi.Ingat nak jadi pertama :(

http://kata-kata-kiki.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Miss Laviva berkata... [Reply to comment]

First time join segmen nih :)

http://misslaviva.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Mr. E'raz Fadli berkata... [Reply to comment]

http://blueranger-theonlyone.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Joined!

! The Lisa ! berkata... [Reply to comment]

hihi. Lisa join lagi!

http://lisathemell.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Masz Sidek berkata... [Reply to comment]

join :

http://masrinasidek.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

chemija berkata... [Reply to comment]

i'm join ^^
http://kesahchemija.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

shelawati tiansin berkata... [Reply to comment]

i'm in =))
http://myvoiceofsilence.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Arra Ahmad berkata... [Reply to comment]

http://arazua.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

::Miss Hearty:: berkata... [Reply to comment]

JOIN ! :)

http://heartylolipop.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

fizafantagirO berkata... [Reply to comment]

Header Sayaaa =)

http://dismybelog.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Eyqa Hasnan berkata... [Reply to comment]

eyqa join :)

http://eyqahasnan.blogspot.com/2012/03/segmen-ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

\\ Izzah // berkata... [Reply to comment]

saya mau join !!!

http://rahasiabelogaku.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

BEIHA MAT berkata... [Reply to comment]

http://beihamat.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Pka Rahim berkata... [Reply to comment]

saya join tau!
huhu :)

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

terima kasih.

Nabila Medan berkata... [Reply to comment]

http://nabilamedan-taipmenaip.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

shiema sufian berkata... [Reply to comment]

http://sayapunyasukalaaa.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

shiema join (:

zytda XD berkata... [Reply to comment]

Dah join lah Abg Ben . Nih Link ^^

http://zytdasecretstory.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Cik Tyrah berkata... [Reply to comment]

Tyrah joined!

http://miszathirah.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Haruno Hana 하나 berkata... [Reply to comment]

join! thanks abang ben :D

http://haruno-hana.blogspot.com/2012/03/153ai-no-kotoba-segmen-maksud-header.html

!~ Dolly Auliya ~! berkata... [Reply to comment]

join the club ><

http://cikauliya.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

thanks :)

EnJeru Rashid berkata... [Reply to comment]

Joining!!! ^_^

http://enjerurashid.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

zeybubumoshiiyui berkata... [Reply to comment]

Salam & Selamat malam abg Ben . Zey join sekali tauuu :)

http://zeyramunchys.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

huda berkata... [Reply to comment]

http://nurfarahudahud.blogspot.com/2012/03/tajuk-ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

farah.fauzi berkata... [Reply to comment]

join

http://rajafarah94.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

amirah berkata... [Reply to comment]

assalam abg ben..sy join jg.
http://www.keychaincomel.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Miss Al berkata... [Reply to comment]

rasa mcm dh terlambat tapi nk join gak. hihih.

http://missqerieyal.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

ikhwan berkata... [Reply to comment]

assalamualaikum abg ben
saya join :D
http://ikwanharis.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Intan Asyieda berkata... [Reply to comment]

saye join..

http://intanasyieda.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Anis Athia berkata... [Reply to comment]

join juga

http://anisempoi.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

amirah berkata... [Reply to comment]

assalam abg ben...
sy join
http://www.keychaincomel.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

nur_za berkata... [Reply to comment]

abg ben..nur join
http://ceritaladiespurple.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html
yes2 sempat lagi

nuhara berkata... [Reply to comment]

http://nurulhafizahramli.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

sy join

*Miss Backspace* berkata... [Reply to comment]

join !!!

http://backspace-ctrlaltdel.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Ieyra Ghani berkata... [Reply to comment]

SAYA JOIN :D
http://supershineestarss501.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Operasi Hitam berkata... [Reply to comment]

http://operasihitam.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

n0raziera berkata... [Reply to comment]

http://secretlifeofazira.blogspot.com/2012/03/segmenmaksud-blog-header-saya-ialah.html

Shafuan Kechik berkata... [Reply to comment]

saya join http://akushafuan.blogspot.com/2012/03/segmen-maksud-header-blog-saya-ialah.html

ReeneeRaaid berkata... [Reply to comment]

http://reeneeraaid.blogspot.com/2012/03/segmen-abang-ben-dan-header-blog-saya.html

terima kasih daun keladi, lain kali jumpe lagi :P

Nur Liyana berkata... [Reply to comment]

http://cikliyanapunyablog.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Zamani berkata... [Reply to comment]

join

http://zamani84.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Izzah Ilhami berkata... [Reply to comment]

http://ilhamiizzah.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html ...[join]...

Azhafizah[フィザ] berkata... [Reply to comment]

Assalamualaikum...

Fiza join segmen Abg Ben

http://www.azhafizah.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

~MAWAR~ berkata... [Reply to comment]

sy join

http://kamivespadanwardah.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Intan Wandalaara berkata... [Reply to comment]

Hi.. lily join sini :)

http://intanwandalaara.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Bee Shaz wals berkata... [Reply to comment]

ohhhhh nasib sempat lagi..selamat selamat..
join segmen bro Ben Lagi...
http://bee-shawal.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Are~q!Lah berkata... [Reply to comment]

join !
http://misspinkblackorwhite.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata... [Reply to comment]

Join
http://yayansmum.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

RED STRYDER berkata... [Reply to comment]

http://podaskata.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html
lambat sikit.. sempat ke?

Yayah Nasake berkata... [Reply to comment]

DONE!!!!

http://yayahnasake.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Hazmirull Shamsudin berkata... [Reply to comment]

Salam Abg BEn..

MIyo JOIn :-)

http://enjoykidding.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

CikPuan Azizah berkata... [Reply to comment]

join..


http://nurazizahyahaya.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Mieya Atiera berkata... [Reply to comment]

Mieya join :)

http://budakshumort.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Haris Khairuddin berkata... [Reply to comment]

abg ben, sempat lagi kan nak join? ok ni entri dari saya... ;p

http://haryzkhairuddin.blogspot.com/2012/03/segmen-maksud-header-blog-saya.html

Admin berkata... [Reply to comment]

http://mohamadisamuddin.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Admin berkata... [Reply to comment]

http://tolongmalaysia1.blogspot.com/2012/03/tolong-join-segmen-ben-ben-ashaari-dan.html

UmmiAbi berkata... [Reply to comment]

tq abg ben..
http://nukilanummiabi.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

Nursyamura Faris berkata... [Reply to comment]

masih blom terlambatkan abg ben....

http://nursyamura-faris.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.htm

Rizq Herinza Syadza berkata... [Reply to comment]

join segmen ni!

http://gadisflipflop.blogspot.com/2012/03/segmen-maksud-header-blog-saya-oleh-ben.html

AmirahSM berkata... [Reply to comment]

menarik! hee

Kak Yatt berkata... [Reply to comment]

Macam mana nak ikut segmen abang Ben ni??? Takde nampak iklan segmen pun??? asyik terlepas je... (^_^) heheheh~~~

SHaRfynaRz SHaRfniE berkata... [Reply to comment]

Join sini lagi =)
http://sharfynarzmiss.blogspot.com/2012/03/segmen-maksud-header-blog-saya-ben.html

sepeck berkata... [Reply to comment]

x sempat nak join , tgk jam dah pukul 9.50 adess rugi2 T.T
baideway,header sy tu smngt bola sikit , tringat zaman kegemilangan perak dulu waktu ada pemain import
org kulit hitam.nama apa tah...hehe

Afiq Yassin berkata... [Reply to comment]

best la entry ni..

jom terjah entry afiq yang baru
http://afiqyassin.blogspot.com/

MK Kimi berkata... [Reply to comment]

banyaknya! akan ku singgah satu persatu..slagi mata tak layu ;)

ezzard ruzlan berkata... [Reply to comment]

alaa..tak sempat nak join.

ⒷⒽⒶⒾ ⒸⓄⓄⓁ berkata... [Reply to comment]

Alaaa , mcm dh lmbt jee :P

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI