Nasi kerabu Ketereh Bandar Baru Salak Tinggi .. - BEN ASHAARI

Nasi kerabu Ketereh Bandar Baru Salak Tinggi ..

 

Pagi ni  , aku tak gi gym KBS .. Saja ajak wife n Qhaliff lepak makan di satu kedai makan yang aku ternampak baru baru ni .. Hehehe .. Jenjalan gitu haaa .. heee …

NASI KERABU KETEREH ! Tu dia.. Ketereh ni dekat ngan rumah wife nun di Kelantan tu haa.. Hilang rasa rindu dia  bila nampak perkataaan Ketereh ni haaa ..

Kalau nak cari tempat ni , aku kurang tau sangat nama kawasan ni tapi kat sini ada Jabatan Alam Sekitar Cawangan Sepang .. Haaa .. Google la alamat dia .. Hehee.. Rajin rajin la mengooglekan diri tu haaa ..

Sedapkah ?? Murahkah ?

Bagi aku , kalau panas panas lagi sedap .. Cam ayam tu haa.. Dibakar kat situ gak .. Atau ada daging bakar ke.. Macam kat Ketereh tu laa .. Heheh.. Sedap la gak .. Boleh di makan … Heeee..

Nampaknya , dah tau laa mana nak g setiap hujung minggu . Cuma tak bestnya , ada yang merokok dalam kedai makan ni . Memang putus nafsu la nak makan .. Hurmm..

9 ulasan:

  1. nampak sedap. nafsu makan saya pun akan putus kalau ada orang merokok dekat-dekat kita. bengang betul. Masa wife saya mengandung dulu, saya terus sound orang yang hisap rokok tu. terpinga-pinga dia. hehehe.

    From,

    Nasz

    wwww.mohdnaser.com

    BalasPadam
  2. ok..that looks yummy! kat egypt ni lg la susah nk cr makanan malaysia.. T_T

    BalasPadam
  3. encik ben, kereteh ke ketereh.
    hehee~
    ni kat bandar baru salak tinggi ea.
    dah dekat dah ngan umah hasben.
    boleh la pegi makan kat sana. ;)

    http://ninimohd.blogspot.com

    BalasPadam
  4. mengong kn smoking kat public area nih! xde kesedaran sivik langsung!

    BalasPadam
  5. boleh tahan..sedp klo aymnyer dimsk kat situ..pns2

    BalasPadam
  6. boleh tahan..sedp klo aymnyer dimsk kat situ..pns2

    BalasPadam
  7. wahhhhh alah x dpt jmp bro n sis...nk sgt pegang pipi si qhaliff tu comel!ofce sy belakang tu je.deret agro bank huhu..

    nk dtg sini sng je..sebut je KOSMOPLEKS yg ada JPN,AGRO BANK,POS mmg senanglah nk cari.

    owh situ femes,time lunch mmg full house.ada sorg manager sy org ckp suka mkn situ.sllu gak sy bfast ngn parents kt situ b4 msk ofce,kt situlah sy bljr makan nasi dagang di pagi hari ^*

    BalasPadam
  8. Qhalif wat rambut pacak.... caya lah...
    Nasi kerabu biru... hmmm...

    BalasPadam
  9. adoi..kepingin nasi kerabu...kerabu kerabu..kerabu..kemari la khau..huhu

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.