Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 25 Mei 2015

11 Pagi dan 11 Malam !

 

image

Ini gambar jam 11 pagi !

image

Ini gambar jam 11 malam !

Nak tengok gambar aku jam 2 pagi ??? Tunggu Zahra yang tak reti reti nak tidur lagi ! Tapi belah siang , tidur macam tak de malam.. Huhhh…

3 komen :

Ieta Mat Saad berkata... [Reply to comment]

Hehe... Alahai comelnya...
Walaupun monchongmu begitu, teyap chomel je... Tak monchong pun chomel... heee....

Athirah Diyana berkata... [Reply to comment]

muka tu kenapa comel sangat????

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Bukan main lagi 11 mlm masih bergaya..toncet rambut depan lagi..hehe..bambam..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI