Pukul 3 pagi.. - BEN ASHAARI

Pukul 3 pagi..

Wife dah selamat tidur.. Terlalu penat sebab dia bangun awal pagi untuk siapkan makan pakai anak anak dia.. Aku , sambung jaga Qhaliff.. Dan Zahra yang dah pandai tak nak tidur malam ! Huhhh..

Qhaliff memang dah jadi tabiat.. Mintak susu pastu ajak lepak dalam bilik , setiap malam.. atas kul 12 tengah malam !

image

Dan baru nak lepak berdua ngan Qhaliff , tetiba dengar bunyi gelang loceng.. makin lama makin kuat ! Aku perhati kat pintu… dan muncullah budak ni ! Camana dia berjaya lepas dari kawalan mak dia ?? Iskh iskh iskh..

image

Kul 3 pagi tak tidur lagi diorang.. Akhirnya , semua sekali bangun dalam rumah aku tuuu.. Tak pasal pasal semua mengantuk pagi ni..huhu..

4 ulasan:

  1. hahaha...keciannyer...kul 3 pagi still tak tidur g...

    BalasPadam
  2. erkk..zahra mengigau ke tuuu..heee

    BalasPadam
  3. Segar bugar mata qhaliff ye..amboi mek cumill..join juga..

    BalasPadam
  4. Hehe... Gitulah ada anak kecik² yg sedang membesar Ben...

    Terbaik Ben. Just tajuk pukul 3 pagi je. Boleh bikin akak jengah sini dan pasti tinggalkan komen. Happy blogging Ben ^__^

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.