Megi Celup best ! - BEN ASHAARI

Megi Celup best !

 

image

Adik aku ajak makan kat Taman Tenaga , Cheras setelah aku bertanya kat dia apa menu makan malam , malam ni ! Hahahaha.. Dia pon tak larat nak masak. Penat kerja.

Maka aku ajak la ramai ramai keluar makan.. Aku belanja. Rezeki lebih bulan ni. Alhamdulillah.. Huhuhu… Destinasi , Taman Tenaga nun di Cheras sana tu..

Pilihan makanan malam ni ? Mula mula makan keow teow kungfu. Hurm.. kecilnya. confirm tak puas makan ditambah aku yang penat bersenam ari ni.. huhuh..

Tambah dengan megi celup ! Dan barulah terasa keenakkannya.. Harga ? Aku tak tanya lak tapi 5 orang makan , baru RM50.. Aku je 2 jenis makanan order… hehe.. Rasanya tak mahal kot… Kopi O kaw pon baru seringgit.. hurmm..

1 ulasan:

  1. Wowww sgt menyelerakan...makan ramai2 baru RM50 je...murahhhh tu...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.