Shopping Raya di Mothercare , Bangsar ! - BEN ASHAARI

Shopping Raya di Mothercare , Bangsar !

 

image

Lama lagi ? Hehehe.. Tak pee.. persediaan awal ! Nak gi masa puasa , aku tak larat weh ! Ni pon gi , dah terasa penat. Sorang nak dukung.. sorang lagi nak diusung ! Nasib baik ada stroller Bugaboo Bee 3 dan Baby Carrier Stokke ni. Takde la terasa sakit badan atau sorang lagi asyik nak berlari sana sini ! Risau woooo !

Destinasi .. Bangsar Shopping Centre ! Cari apa kat sana ??? Apa lagi… Tempat feveret wife aku la.. MOTHERCARE dan ELC ! Huhuhu.. sebenarnya , aku pon suka ke sini. Rambang mata woo ! Mata aku dan mata anak anak !

image

Kenapa sini ?? Sebabnya , sini besar dan banyak pilihan terutama pakaian dan mainan.. Hehehehe.. Aku pulak yang bersungguh eh ? Dulu kecik kecik , tak merasa.. Tau mak ayah susah.. Tak nak la bebankan diorang.. Hehehe..

image

Sampai je sini , wife aku terus hilang ! Tinggallah Zahra dan Qhaliff bersama aku ! Tak pe la.. aku bagi dia kebebasan merayau mencari pakaian anak anak yang dia berkenan dan aku .. Qhaliff , kita ke seksyen mainan !!! Weeeeee !!

imageimageimage

Dan hasilnya ? Hehehe.. Tu diaaa ! Kalau ikutkan , banyak lagi wife nak amik ! Dia amik , aku bayar ! Boleh ? Hahahaa..

image

Qhaliff lak camana .. huhuhuh.. Dia lagi awal dapat apa dia nak ! Dah dapat apa dia nak.. terus ajak bayar dan balik ! Amboi amboiiii… Dan dannnn dia eh ?

imageimage

Aku ? Hahahaha.. Tengok anak bini shopping dah la ! Dah satu kepuasan. Barangan berkualiti .. Cam pakaian Qhaliff dan Zahra tu.. Basuh banyak kali pon elok seperti baru dibeli jer.. Kalah sikit tak pe la.. Asalkan tahan lama..

image

“ Daddy , ok ke ?? " tanya Zahra..

Daddy mampu kembungkan pipi jer ! Hahahaha ..

Dan di rumah ..

imageimage image

Fuh.. tu diaaa ! Beria punya raya kali ni !

3 ulasan:

  1. phewww. belanja sokmo. nasib baik laaa x de anak lagi.

    BalasPadam
  2. fuh fuh fuh.
    sakan shopping raya ni.
    nampak menarik tempat ni.
    mmg x heran le kalau bli sbanyak tu.
    hehehe.
    btuah qhalif ngan zahra.

    BalasPadam
  3. awlny shoping utk raya..leh caya ke?hahhaha..entah2 dkt2 nk raya mamanye nk shoping lg..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.