Dah mula bergaduh ! - BEN ASHAARI

Dah mula bergaduh !

 

Zahra mula gemar mencari aku untuk ‘bermanja-manjaan’ . Si abang yang nampak Zahra buat gitu , terasa cemburu. Mula dia buat sesuatu untuk menarik perhatian aku.

image

Dah mereka akan mula ‘bertempur’ sesama mereka. Zahra pun dah mula garang dan membalas setiap ‘serangan’ abang dia ! Perghhhh.. Dia ni mengingatkan akan perangai aku sendiri ! Adeh… bahaya tulll…

Zahra telah cecah setahun bulan ni. Lahir pada 8.5.2014 , bermakna tak lama lagi akan sambut hari lahirnya. Size badannya tak seperti abangnya dulu tapi semangat dia serta keberaniannya , lebih tinggi dari abangnya dulu..

Bermakna.. aku akan mula pening.. Huhuhu..

3 ulasan:

  1. Haha..anak kedua mmg mcm tu kan? He kan abg Ben? Baik mengaku..haha..tp mmg betul,.anak no 2 no dia lebih garang,lebih pandai,lebih berani. Semua anak sedara termasuk adik Sya n abg hubby semua sama..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.