Zahra kegemaran si pengigit ! - BEN ASHAARI

Zahra kegemaran si pengigit !

 

Tetiba naik kat pipi. Semalam ada kat dada. Sebelum sebelum tu penuh kat tangan ! Dulu sikit punya susah dia nak kena gigit ! Sekarang ni , pantan leka jer.. tau tau ada tanda digigit semut atau nyamuk ! Hurmmm… Ngidam darah manis kot ??

Yang dia ni pon redha jer kena gigit.. Biar jer.. Aku juga pening tengok sana sini merah. Nasib baik bukan jenis putih melepak .. Kalau tau , banyak kena turun harga hantaran nanti ! Huhh..

image

Nasib baik ada losyen dari Cosmoderm tu untuk hilangkan parut.. Kalau tak ??? Berparut sana sini bila dah besar ! Huhhh… Orang kata apa tu.. penuh duit syiling ? Haaa…

Tiada ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.