Tercapai cita cita aku ? - BEN ASHAARI

Tercapai cita cita aku ?

 

Sememangnya antara cita cita aku sejak dari kecil adalah menjadi penulis buku. Tapi bukanlah jenis buku ilmiah yang power gaya bahasanya. Memadai buku yang mampu memberi semangat pada mereka yang membacanya !

Alhamdulillah , semalam rakan blogger #kelabbloggerbenashaari yakni saudara RZ (www.razzwey.com) , bagitau ada publisher nak jumpa aku. Nak aku jadi penulis dibawah penerbitan mereka… lebih kurang gitu la..

Dan tadi , aku pon ke PWTC setelah bertahun lamanya tak ke sana.. untuk berjumpa mereka. Setelah perbincangan dibuat, maka aku pun setujulah.. Bila lagi kan ? Hehehe ..

image image

Ok.. muka kena serius bila jadi penulis ni ! Bila nak sign autograf je baru senyum.. Boleh gitu ? Hahahaha ..

image

Untuk pengetahuan , Saiful Nang dan Mat Lufthi punya buku pon diorang ni yang terbitkan ..Semoga jadi kenyataan…

3 ulasan:

  1. good luck! semoga buku tu laris & penulisnye buleh t'senyum riang mase sign autograph. he3..

    BalasPadam
  2. wow! tak szabarr nk baca..hehe tahniah aben..n gud luck.. ;)

    BalasPadam
  3. Wah! Hebat big bos ni. Ok, Ben akn kaya raya lps ni. In syaa Allah. Aamiin...

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.