Dia ingat rupanya !

by - Mei 19, 2015

 

Sampai je di rumah , Qhaliff tanya..

“ Nak Roy… “

Haaaaa ?? Terkedu aku ! Aku tak tau selama ni dia hafal nama nama RoboCar Poli ni sehinggalah dia dapat pegang kesemuanya petang tadi. Namun gitu , aku cuma bagi dia main Amber dan Poli jer. Helly dan Roy aku tak kasi bukak !

Dan malam tadi , bersiap nak balik ke Sepang , anak buah aku mintak Roy. Sian kat dia.. aku bagi la tanpa pengetahuan Qhaliff.. Aku tak sangka lak mamat ni leh ingat !! Adehhh ..

DSC06619

Moral ! Jangan ingat budak budak ni , sekadar budak budak ! Mereka dah diberi susu menguatkan ingatan sejak dari dalam perut lagi ! Haaaa.. Maka , jangan sesekali nak tipu atau ajar menda mengarut dengan diorang.. Huhuh.. Diorang ingat woo..

You May Also Like

1 comments