Nak jual ke tak ? - BEN ASHAARI

Nak jual ke tak ?

 

Kamera lama aku , Sony Alpha 5000 yang kerosakkan lensanya disebabkan jatuh akhirnya dah dapat penganti ! Aku guna lens kamera baru aku , Sony Alpha 5100. Yelah , dah ada dua lens kan ? Maka lens 30mm tu aku guna kat kamera baru dan 16-50mm tu aku guna kat kamera lama ..

image image

Dan yang baru ni.. baru punya.. Hehehe..

image

Ok..baru tau nape orang giler ‘menembak’ dengan guna lens best best ! Hurmmm..

Nak jual ke kamera lama aku ? Hurmm..

3 ulasan:

  1. cantiknye..kalau rasa tak perlukan boleh je jual..tp kalau ida tak la sbb syg.hehhehe

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.