Ayer@8 : PapaRich vs Tom Yum Kung - BEN ASHAARI

Ayer@8 : PapaRich vs Tom Yum Kung

 

“ Bang , nak makan mana malam ni  ? “ Tanya wife.

Yup.. dia pon dah boring makan kat Tom Yum Kung. Lagi pun sejak GST diperkenalkan , harga agak mahal kat sana. Dulu boleh tahan la harganya.. Mampu gak la selalu gi sana. Tapi sekarang ? Kaau teringin je baru gi..

Dan pilihan seterusnya , aku nak makan di PapaRich buat kali kedua setelah terlihat gambar mee kari kerang yang diupload oleh seorang rakan FB.. Terliur terus tengok.. Hahahaha..

Tapi malam ni , aku tak nak mee kari. Aku nak makan asam laksa dia. Kalau asam laksa dia sedap , confirm makanan lain sedap ! Aku memang payah nak makan laksa selain mak aku yang buat.. Hehehe.. imageimage

Sedap tak ??? Hurmm…. Boleh datang lagi pasni ! Nak try menu lain lak.. hehehehe..

1 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.