Seram ketika baca DAMPING ! - BEN ASHAARI

Seram ketika baca DAMPING !

 

image

Teringat petua yang ditinggalkan oleh penulis novel DAMPING, En.Zulkifli Ahmad Idrus.

Nak baca novel ni kena tengah malam.. baca di kala keseorangan.. Baru dapat rasa ! “.

Nak dijadikan cerita,malam semalam barulah aku dapat nak membaca novel novel yang ada di tangan aku. Tu pun dah jam 2 pagi. Entah beberapa muka surat aku dapat baca pon tak pasti lagi..

Tiba-tba , aku terdengar sesuatu merangkak.. berbunyi loceng. Sayup jer..

“ Takkan kot ??? Dah kul 3 pagi ni !! “.

Aku pasang telinga.. Bunyi tu semakin menghampiri aku . Hurmm.. Aku diam jer.. Akhirnya , aku dapat rasakan ada sesuatu di hujung kaki aku !

Aku redha..

Budak ni jam 3 pagi tak tidur tidur lagi ! Arghhhhh..

5 ulasan:

  1. geram ahh zahrah... comel gilaaa pipi selambak

    BalasPadam
  2. Buku ni menceritakan perkara sebenar atau cerita rekaan ye? Kalau cerita sebenar, best kalau baca tengah-tengah malam. Feel dia tu menangkap.

    BalasPadam
  3. hahaha. ingatkan ape laaaa. seeerammm

    BalasPadam
  4. hahaha.... seram sejuk jadi nya...

    # Antara Kerja & Kerja - Owh!MananQayyim™

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.