Kenapa perlu ada ‘KELANTAN’ ? - BEN ASHAARI

Kenapa perlu ada ‘KELANTAN’ ?

 

Apa masalah ‘mereka’ ni dengan KELANTAN ?? Perlu ke nak highlight KELANTAN di setiap artikal mereka ni ???? Apa dosa KELANTAN sampai begitu sekali atau punya agenda tersendiri ?

image

Tak sengaja ? Ok… Tengok akhbar apa eh.. Ni ada kawan di FB bagi gak…

image

Hurmmm.. 2 kali ? Tak sengaja lagi ? Hurmmm …

image

Haihh…. Harap pasni prihatin la skit yer ! Jangan bangkitkan ‘kenegerian’ di tajuk berita anda tu.. Nak kata blogger yang buat , takkan la kan ? Ni keluar kat suratkhabar berbayar tuuu ! Kalau blogger , memang sah sah nak tarik trafik.. Ni apa kes ?

Menulis biarlah ikhlas.. Infomasi disampaikan biarlah tepat dan tidak berat sebelah..

2 ulasan:

  1. Kenapa artis2 lelaki & pompuan kelantan yg hensem & comey x mentioned plok dari kelantan..macam neelofa tu saya baru je tahu dia org kelantan

    BalasPadam
  2. Salah satu 'strategi' nak menghangatkan lagi berita mereka!

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.