Hari sambutan ibu tersayang

by - Rabu, Mei 06, 2015

 

Ibu..Mama..Ummi,,,Bonda..Apa jua panggilan nya ianya tetap seorang wanita yang melahirkan kita ke dunia ini....

Sempena hari ibu yang bakal disambut pada 10hb Mei ini, marilah kita merenung dan mengingat kembali pengorbanan dan peranan ibu dalam hidup kita yang jelas kita tak dapat nak membalas, walaupun dengan harta yang setinggi gunung.

Mungkin kita masih mencari apa yang nak diberikan kepada ibu sebagai hadiah sempena hari ibu nanti. Ada yang nak bawak pegi jalan-jalan, ada yang nak bawak pegi makan-makan, dan ada juga yang telah lama merancang sesuatu yang istimewa.

Bagi mereka yang masih mencari idea, bolehlah memberi kepada ibu tersayang sejenis sejadah yang sangat unik rekaannya. Sejadah ortopedik, Sajda Salah Mat yang tebal dan selesa untuk digunakan ketika kita bersolat.

Blue_Sajda_Mat_grande 20150506_045236

Garden_Green_Sajda_grande 20150506_044108

Mudah untuk dibersihkan, senang untuk dibawa kemana sahaja dan juga dapat membantu untuk mengurangkan tekanan di bahagian sendi kita terutamanya di bahagian tangan, bahu, tulang belakang dan juga di bahagian kaki.

Ibu nanti pasti Tanya, beli dimana sejadah ni? Tak pernah tengok pun…  Insya Allah, semoga ibu mendapat manfaat dengan hadiah kita tahun ini

Blue-mat-3T-350x380 - CopyBlue_Sajda_Mat_rolled_grandeGarden_Green_Up_grande

Untuk info lanjut bolehlah layari www.sajdamat.com.my atau facebook page di  facebook.com/mysajdamat. Instagram pun ada , boleh follow di @sajdamat_malaysia.

You May Also Like

3 comments

  1. menarik hadiah ni :)
    pahala pun berpanjangan selagi ianya digunakan(^_~)

    BalasPadam
  2. menarik..
    boleh bg kat mak mertua ni.. mak sendiri dah takde.. huhuhuu

    BalasPadam
  3. awesome lepas solat boleh buat plank..yeah

    BalasPadam