Kendi–The Rythm of Culinary

 

Setiap kali aku lalu jalan ni , pasti tertanya.. apakah menu yang sedap sangat di sini hingga banyak kereta berenti makan termasuk kereta mewah dan juga Myvi ?

Hurmmm.. Akhirnya tadi , aku berpeluang gi lepak sini sekeluarga. Lokasi santai satu daya tarikan tapi apakah sebenarnya daya tarikan sebenar ?? Jeng jeng jeng ..

imageimageimage

Aku order bihun goreng dengan telur mata. Sememangnya itu sarapan feveret aku sebenarnya. Dan rasanya , ok la .. Tapi aku tak rasa itu dia punya tarikan… Hurmm..

image

Harga ? Murah gak la.. Takde macam standard kedai mamak yang kaw kaw harganya.. Hurmm… Aku rasa aku dah tau apa yang jadi tarikan utama di sini ! Pasni aku nak kena cuba !

image

Nak kena gi sini awal pagi.. Kalau tak , makan saki baki laaa.. macam tadi.. hurmm..

3 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.