Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 5 Mei 2015

Selesai sudah masalah utama aku !

 

Setiap kali lalu depan pintu ni , aku rasa ‘stress giler’ tengok ! Tapi nak kata nyesal tu tak laa… Pintu ni memang dah selamatkan aku dari menghadapi kemurungan hari ! Hahahaha ..

Akhirnya aku berjaya menghiasinya dengan penuh manfaat. Hahahaha..

image image

Alhamdulillh… jimat dah duit.. hahahaha … Bijak bijak ..

1 komen :

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Teringat zaman rebena PC..ginilah rupanya..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI