Tergugatkah aku ?


Sejak kebelakangan ni , aku tercabar dengan hidangan makanan yang enak enak belaka ! Apakah aku tergugat ? Apakah aku akan makan sehingga perut melebihi dada ??? Huhuhu.. Semangat perlu kuat untuk teruskan diet dan juga senaman yang konsisten ! Atau aku akan kembali seperti sebelum ni.. 





Melazatkan ! Aku bukanlah tak nak makan.. Bukanlah nak jaga badan sangat tapi sebenarnya , aku lebih pada nak jaga kesihatan. Maklumlah , dah makin ramai mati muda akibat sakit jantung , darah tinggi , kencing manis , kanser dan macam macam lagi penyakit. Kalau boleh elak , kita elakkan la kan ? Mati tetap mati.. tapi kesihatan wajib dijaga ! Jangan semua nak melantak jer.. Rasa ala ala dah la kan ? Sekadar rasa nak tau sedap ke tak.. heehhe...

5 ulasan:

  1. Siapa yang tak tergugat tengok gambar makanan macam kat atas ni... haih... baru lepas makan burger pun jadi kubulur balik... cait !

    BalasPadam
  2. uihhhh... makin lapor pagi2 ni.. huhu

    BalasPadam
  3. kalau saya pun tergugat abang ben. tengok pun dah terliur. rasa nanti terus tertumpah air liur kot? hahaha.

    www.nasznadzeri.com

    BalasPadam
  4. perggg tgugat rasanya...jadi lopa tgk..nyum nyummmm

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.