Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 30 Mei 2015

Tergugatkah aku ?


Sejak kebelakangan ni , aku tercabar dengan hidangan makanan yang enak enak belaka ! Apakah aku tergugat ? Apakah aku akan makan sehingga perut melebihi dada ??? Huhuhu.. Semangat perlu kuat untuk teruskan diet dan juga senaman yang konsisten ! Atau aku akan kembali seperti sebelum ni.. 





Melazatkan ! Aku bukanlah tak nak makan.. Bukanlah nak jaga badan sangat tapi sebenarnya , aku lebih pada nak jaga kesihatan. Maklumlah , dah makin ramai mati muda akibat sakit jantung , darah tinggi , kencing manis , kanser dan macam macam lagi penyakit. Kalau boleh elak , kita elakkan la kan ? Mati tetap mati.. tapi kesihatan wajib dijaga ! Jangan semua nak melantak jer.. Rasa ala ala dah la kan ? Sekadar rasa nak tau sedap ke tak.. heehhe...

5 komen :

TunSha Ayunie berkata... [Reply to comment]

Siapa yang tak tergugat tengok gambar makanan macam kat atas ni... haih... baru lepas makan burger pun jadi kubulur balik... cait !

zulhilmitempoyak berkata... [Reply to comment]

uihhhh... makin lapor pagi2 ni.. huhu

Nasz berkata... [Reply to comment]

kalau saya pun tergugat abang ben. tengok pun dah terliur. rasa nanti terus tertumpah air liur kot? hahaha.

www.nasznadzeri.com

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Besederhana ajelah kan..

yanie yusuf berkata... [Reply to comment]

perggg tgugat rasanya...jadi lopa tgk..nyum nyummmm

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI