Tiru sapa ni ?

 

Hurmmm.. hurmmm… Tak leh jadi ni  !! Dah jadi tabiat kah ??

image

Bukan tengok kartun pon.. Lama dah dia tak layan Upin Ipin sejak dia tau ayah dia boikot Upin Ipin.. Heh… Dia layan video dari Jepun… video masakan.. Kekadang je terbabas layan kartun ..

Sambil makan , tengok video ! Tak bagussss !! Perlu amik tindakan tegas pasni !! Sapa nak beli handphone aku ??? Aku nak pakai 3310 jer pasni .. Hurmm..

2 ulasan:

  1. bak sini..bagi free je laa...ekekekeke

    BalasPadam
  2. 1 mei...hari ni cuti ! hehehe..syira singgah jenjalan sini :D

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009