Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 1 Mei 2015

Tiru sapa ni ?

 

Hurmmm.. hurmmm… Tak leh jadi ni  !! Dah jadi tabiat kah ??

image

Bukan tengok kartun pon.. Lama dah dia tak layan Upin Ipin sejak dia tau ayah dia boikot Upin Ipin.. Heh… Dia layan video dari Jepun… video masakan.. Kekadang je terbabas layan kartun ..

Sambil makan , tengok video ! Tak bagussss !! Perlu amik tindakan tegas pasni !! Sapa nak beli handphone aku ??? Aku nak pakai 3310 jer pasni .. Hurmm..

2 komen :

Faziera193 berkata... [Reply to comment]

bak sini..bagi free je laa...ekekekeke

Syira Lokman berkata... [Reply to comment]

1 mei...hari ni cuti ! hehehe..syira singgah jenjalan sini :D

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI