Windows Live Writer bermasalah !


Ah , sudah ! Mula mula aku diberitahu oleh rakan blogger , Laily.. pasal WLW ni ! Hurm.. kenapa tiba tiba tak boleh update ? Aku yang berada di luar ketika tu tak boleh nak access untuk check. Aku mintak dia check segala setting yang ada .. Dan tetap keluar error tu ! Aiyokk..

Dan semalam.. dii rumah , try guna. Jeng jeng jeng.. Tu dia ! Aku pun kena gak ! Apa kes ni ? Aku guna dah 6 tahun .. tak pernah jadi gini.. Kenapa sekarang ? Kenapa di kala aku banyak kerja nak diuruskan , dia bermasalah ? 

Aku pun gunakan kepakaran aku ! Jeng jeng .. Google la ! Apa lagi kan ?  Dan aku menemui banyak forum mengenainya.. Kikiki.. Ramai kena rupanya ! Ada yang kata sebab Google update software API maka mana mana aplikasi yang terlibat , pasti bermasalah .. Sekarang ni mereka minta Microsoft selesaikan masalah ni dengan kadar yang segera atau ramai blogger akan frust ! Guna WLW update blog best wooo ! Cepat dan pantas sekali ! 

Harap masalah ni selesa segera.. hurmmm... Bosan nak guna web untuk update blog.. Huhuh..

1 ulasan:

  1. Betul, guna WLW lagi mudah, tak perlu nak tunggu online baru n menaip.. draf secara offline dah online baru publish.. sejak berblog (lama dh tinggal) tak pernah lagi taip entry secara online..hehe

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.