Zahra kegemaran si pengigit !

 

Tetiba naik kat pipi. Semalam ada kat dada. Sebelum sebelum tu penuh kat tangan ! Dulu sikit punya susah dia nak kena gigit ! Sekarang ni , pantan leka jer.. tau tau ada tanda digigit semut atau nyamuk ! Hurmmm… Ngidam darah manis kot ??

Yang dia ni pon redha jer kena gigit.. Biar jer.. Aku juga pening tengok sana sini merah. Nasib baik bukan jenis putih melepak .. Kalau tau , banyak kena turun harga hantaran nanti ! Huhh..

image

Nasib baik ada losyen dari Cosmoderm tu untuk hilangkan parut.. Kalau tak ??? Berparut sana sini bila dah besar ! Huhhh… Orang kata apa tu.. penuh duit syiling ? Haaa…

Tiada ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009