Jelajah Blog : Rumah 4 Tingkat

by - Isnin, Mei 17, 2010



Mari aku rumuskan sedikit keistimewaan blogger meletop ni. Blog dengan tagline 'Jangan bagi aku membebel' sangatlah catchy dan reader friendly. Taktala aku merayau-rayau di blog beliau, aku rasa sangat selesa, bahagia, aman dan sentosa. Entri yang bersahaja menggunakan bahasa yang mudah difahami membuatkan aku berkali-kali menjenguk ke sana. Tambah pula dalam satu hari ada banyak entri baru yang dihasilkan. Tak sempat nak bosan ok!

Blog beliau telah pun tersenarai dalam bloglist aku yang digelar 'Terbaik dari Ladang' kat bawah sinun. Hanya blog yang bombastik dan fantastik sahaja akan disenarai putihkan (bukan hitam). Tak percaya, pergi klik sekarang. Dijamin terbaik dari ladang! Dengar cerita beliau ni salah seorang admin komuniti terhebat Geng Blogger.

Sebenarnya sudah lama & sudah banyak incek Ben kita buat edisi Jelajah Blog seperti ini. Tak silap aku ini edisi yang ke-3. Pada mulanya aku dapat tahu hanya blogger yang mempunyai follower seramai 1k++ sahaja layak dijelajah. Masa tu follower aku tak sampai 20 orang pun. Sedih!


Hurmmm... tu kata kata dia yer..bukan kata kata aku ... kalau nak tau lebih lanjut >> RUMAH 4 TINGKAT

You May Also Like

1 comments

  1. woh~
    tenx sbb jelajah blog aku yang tak seberapa tu bro..

    no komen ke?
    if ade apa yg x kena di R4T..

    BalasPadam