Jelajah Blog : ZILHAN -The Name True Of Love

by - Selasa, Mei 04, 2010

Perghhh... dasat .... dasat ..dasat ...

" Aku=Saya=I adalah digelar sebagai Daddy Mikaeel.. Blog yang perlu dijelajahi oleh Encik Ben adalah Zilhan – tHe NaMe oF tRuE LovE ..Blog ini diilhamkan setelah aku membaca blog saudara RidzuanRichie.

Blog ini terhasil juga adalah serba sedikit dari tunjuk ajar beliau.. Ribuan Terima Kasih diucapkan kepada saudara RidzuanRichi. Pada mulanya blog ini diwujudkan adalah kerana keinginan diri ini untuk meng’explore’ WORDPRESS dan mempelajari selok belok dalam berblogging..

Lama kelamaan blogging ini menjadi ketagihan sehinggakan setiap hari akan ada perasaan untuk meng’update’ blog ini.. ZILHAN = combination nama aku dan isteri.. ZILHAN juga adalah nama keluarga buat Putera Sulung kami.."

"
Blog ini juga akan dipenuhi oleh berbagai-bagai info, berita terkini, sejarah, sukan dan petua.. Insyaallah… sebagai seorang yang cintakan sejarah, ketokohan dan penghayatan islam segala info dan maklumat akan dikumpulkan disini sebagai tatapan semua yang sudi menjelajah ke blog yang usianya tidak sampai setahun jagung pun..

Komen-komen membina dan teguran dari otai-otai blog adalah tersangat-sangat dialu-alukan agar blog ini terus hidup.. terus meningkat dan terus berkembang. Walaupun mungkin ada isi dan maklumat ini datangnya dari pihak lain akan ada credit buat pihak tersebut.. kepada para blogger semua terima kasih atas kunjungan ke blog ini.. Insyaallah.. Blog ini akan sentiasa di’update’ dari hari ke hari.. "


Itu serba sedikit tentang blognya ...

Bagi aku .. blog dia jauh lebih kemas dari blog aku .. Kira korang takkan pening la dalam blog dia ni .. hehe ... Komen ? Entri dan layout , ok ! ... Cun ... kira port lepak lepak sambil membaca ... ;) .. ok .. dia nak korang lak komen blog dia .. jom jom jelajah blognya >> ZILHAN -The Name True Of Love

You May Also Like

2 comments

  1. BEN!!! Ada masa tolong respon!
    http://sam-puansyurga.blogspot.com/2010/05/warna-memainkan-peranan-untuk-menjana.html

    BalasPadam