Cermin mata Coach dan Burberry lelong ! RM300 je weh ! - BEN ASHAARI

Cermin mata Coach dan Burberry lelong ! RM300 je weh !

Nahhhh kau... semua dalam cermin tu , berharga RM300 jer ! Original yer. Tipu tipu , abam tak promote yer ! Setiap bulan , akan ada promosi cermin mata berjenama dan bulan ni, Coach dan Burberry. Saja kasi peluang untuk orang yang suka jimat ni , pakai spek berjenama. Nak beli sebelum jualan murah memang makan ribu laaa nak oi ! 

Haa.. Yang aku suka ialah cermin mata rabun. Pergh... bingkai leh tahan cun ! Wife aku pun dah bunyi ajak pergi beli satu. Dan dan dia rabun ha... Yelah , RM300 kauuuu.. kalau campur ngan cermin , baru 100+ jer. Tu pun bila ada Alpha 420 yang kalis silau tu ha... Memandu di kala tengahari dan malam , memang syok laaa..

Oh ya... ni bukan design terkini la yer. Ala ala macam Premium Outlet gitu la.. cuma harga dia giler murah. RM300 untuk mana mana cermin mata . Haaaa... 











Gi sendiri kat kedai untuk pastikan bingkai atau cermin mata nakkk ! Heeee.. Setiap unit ada satu jer. Takda stok lain dah... Cepat cepat..




Hubungi : Jun
Eye Smart Concept
Level G-096 , Sungai Wang Plaza, Jalan Bukit Bintang, Kuala Lumpur
Tel : 03 2142 2300
Whatsapp : 016 3636464

1 ulasan:

Dikuasakan oleh Blogger.