Sapa yang ambil gambar aku menjemur pakaian ?? - BEN ASHAARI

Sapa yang ambil gambar aku menjemur pakaian ??







Pertanyaan demi pertanyaan. Sapa yang amik gambar aku ni ? Walaupun aku dah acapkali bagitau tapi mereka mungkin tak perasan. Nak tau sapa ? Heeeee.. Ingat tak kucing yang berak kat area umah aku ni ? Haa.. bukan dia ! Takkan dia kot. Giler ! Kalau dia yang amikkan , mau aku diserang sakit jantung. Hahahaha... 

Dah tu sapa ? Main main lak aku ni ! Huhh... hee. Sabauuuuu ! Ok.. Aariz ! Aku ajar dia lama dah. Alang alang dia suka pegang handphone ni, aku ajar camana nak amik gambar ketika daddy menjemur.. Hanya ketika menjemur. Daddy kena keras kejong buat sementara waktu ! Hahaha... Caya ? Kalau caya tu , anda bermasalah la sangat ! Heeeee.. Mudah percaya pada media sosial. Hee..

Jawapannya ialah.. 


Lalalaalalaa... itu gunanya teknologi. 

16 ulasan:

  1. Ada istilah tripod dan timer kan.. Jadi pandai2 lah...

    BalasPadam
  2. Lalalalala. Handphone mahal je boleh .

    BalasPadam
  3. Lansung tak percaya Aariz ambik gambar. Hehe... Dah agak dah abg Ben guna apa untuk ambik gambar 😊

    BalasPadam
  4. Perghhhh ye ke? Buat bt tutorial sikit Ben..
    Eh kucing taik tu ada lagi ke ???

    BalasPadam
  5. wowww,,,ingatkan guna kamera sony tuuu.Ohhh,paham paham,patut gambar tangan sebelah takde yeaaa.. kahkahkah.Yg sebelah lagi duk tekan ea? Samsung ke?

    BalasPadam
  6. hebat handphone..review sikit..kut2 ler terberkenan..

    BalasPadam
  7. gapo dio tu...mcm pen jer...hehehehe

    BalasPadam
  8. wow! lepas ni ramailah yang akan beli benda alah tu nanti.

    BalasPadam
  9. macam mana nka guna benda alah tu ben?

    BalasPadam
  10. Ohh bendaalah ni laa ya yg tlg ambikkan ..

    BalasPadam
  11. ooo rupanya pen yang ambik gambar Ben ya.. hihi

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.