Rabu, 9 Jun 2010

BLOG INFRAKLIA

SAHABAT BLOG @ KELAB BLOGGER : BLOG INFRAKLIA

Antara entrinya yang menarik ialah :


lawak
dapat melalui emel, ada banyak gambar tapi aku rasa nila yang paling lawak nak gelak je bila baca, agak-agak korang kedai ni kat mana tah??

5 komen :

ASSOYFINGER67 berkata... [Reply to comment]

Satu signboard @ papan iklan yang paling jujur dan sempoi...patut masuk Msia Guiness Book Of Record ha..ha

noorss_kasih berkata... [Reply to comment]

thank mr ben..

percubaan kali kedua...
http://noorss-sayangku.blogspot.com/2010/06/sahabat-blog-kelab-blogger.html

A-Y-I-E berkata... [Reply to comment]

Aduh.. sampai mcm tu sekali...

arek berkata... [Reply to comment]

tq pd abg ben..

CikDye berkata... [Reply to comment]

air haram pon ade jual..gimmick kah?

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI