BLOG INFRAKLIA

SAHABAT BLOG @ KELAB BLOGGER : BLOG INFRAKLIA

Antara entrinya yang menarik ialah :


lawak
dapat melalui emel, ada banyak gambar tapi aku rasa nila yang paling lawak nak gelak je bila baca, agak-agak korang kedai ni kat mana tah??

5 ulasan:

  1. Satu signboard @ papan iklan yang paling jujur dan sempoi...patut masuk Msia Guiness Book Of Record ha..ha

    BalasPadam
  2. thank mr ben..

    percubaan kali kedua...
    http://noorss-sayangku.blogspot.com/2010/06/sahabat-blog-kelab-blogger.html

    BalasPadam
  3. Aduh.. sampai mcm tu sekali...

    BalasPadam
  4. air haram pon ade jual..gimmick kah?

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009