Tempahan baju KELAB BLOGGER BA ver 2.0 dibuka !

Terhad !

baju 2
HARGA   :  RM30 termasuk kos penghantaran
WARNA  :  Putih , Hitam , Biru , Hijau , Purple , Merah , Oren , Biru dan Hijau Cair/muda
JENIS     :  Baju Lengan Pendek dan Baju Lengan Panjang

Untuk tempahan sila emailkan butiran berikut ke angah7736@gmail.com dan benashaari@yahoo.com
Pastikan ada butiran berikut :
1. url blog
2. alamat untuk post baju
3. no telefon (untuk pengesahan tempahan dan urusan pembayaran)
4. size (s -xxxl)
5. warna
6. jenis baju (lengan panjang/pendek)

Harap bersabar selepas membuat tempahan. Terima kasih .. Rujuk Sini

38 ulasan:

  1. Dah email tempahan...thanks bro !

    BalasPadam
  2. Ben, sedekah ler sehelai untuk saya ben. : )

    BalasPadam
  3. dah order..hehe..yes..dah ada 3 dah..hehe..:)

    BalasPadam
  4. agaknya bla last tempahan ni abg ben?

    BalasPadam
  5. DONE!
    dah email ke email Abg Ben & email lagi 1 tu.. ;)

    BalasPadam
  6. Done~
    dah send email.

    saya nak no. 20~

    BalasPadam
  7. saya dah email kat acc yahoo.
    tq...

    BalasPadam
  8. dah send email dahh (: tempah jugak !

    BalasPadam
  9. Sis bertudung tau!Jadi kedudukan logo atau apa2 tulisan tu biar yg strategik kedudukannya ya.

    BalasPadam
  10. memang dia tulis sekadar coretan ke? Adeh nak convo plak bila tah nak merasa baju ni.

    hai blogger2 baru jom kenal2..

    BalasPadam
  11. abg ben ada lg x bj ni??nk temphlh...ade x lg??

    BalasPadam
  12. dah emel kat dua2 emel kat atas tau... :)

    BalasPadam
  13. dah email. yeay! dah tempah! macam mana bayaran?

    BalasPadam
  14. tade saiz xs ker,,??saya da ler kecik,,aloo,,ta jadi na tempah cmnie,,

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009