Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 1 Mei 2015

Keciknya dunia , kawan !

 

image

Ini selipar Adidas aku. Beli kat Al Ehsan baru baru ni.. Er , lama gak dah laa.. Hehehe.. Maka tadi aku bawak gi solat Jumaat kat satu masjid besar ni di Bandar Baru Salak Tinggi.

Aku sampai lewat sebab aku dok asyik ulang alik ke tandas dari pagi tadi.. Hurm…  Bila sampai je ke masjid , dah masuk waktu solat.. Terus aku bergegas ke tempat solat. Aku main parking je selipar aku. Bila aku toleh ke arah tempat aku letak selipar tu , aku terpaku..

image

Alamakkk !! Mana satu selipar aku ???? Adehhhh .. Tak kisah laa mana mana pon.. Kang pandai pandai la amik selipar sendiri ! Hahahahah..

image

Selesai solat.. Aku tunggu pemiliknya datang dan amik seliparnya dulu..

image

Tu pemiliknya.. hahaha.. ADehh… Aku ingatkan tak ramai nak pakai selipar macam ni.. sebab warna dia ! Rupanya ??? Boleh pulak parking sebelah menyebelah ! Hurm.. Takdir !

image

Iskh iskh… Keciknya dunia..

2 komen :

Sunah Sakura berkata... [Reply to comment]

Hahaha..lawak lah! Lepas tu berkenal2an tak dengan pemilik selipar tu???

Nur Aliah Nadhirah Abdullah Lim Bee Jen berkata... [Reply to comment]

Hahahahahah

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI