Jom rungkaikan rahsia Domino’s #DTopSecret !

by - Rabu, Oktober 07, 2015

 

image

Aku yakin korang mesti kenal Domino’s ! Dan setiap dari kita mesti ada kenangan atau pengalaman bersama Domino’s , kan ? Ok.. Ini satu ialah pertandingan mudah dari Domino’s. Kita perlu merungkai satu rahsia , yang mana ianya merupakan berita baik untuk semua rakyat Malaysia ! Haaaa…

Caranya ? Mudah je.. Dengan menggunakan laman web Domino’s , buat seberapa banyak pembelian secara online. Setiap pembelian akan membuatkan kita menghampiri rahsia tersebut !

Jangan risau ! Potongan 50% diberikan jika pembelian dilakukan secara online melalui laman web rasmi Domino’s  dengan menggunakan kod ini : AD62.

Masuk ke laman web Domino’s dan kemudian cari kotak dibawah ini .. Terletak di sebelah kanan.. Senang je !! Takkan tak nampak kot ? Haaa… Tuu , sebelah kanan tuuuu ..

image 

Yang bawah ni haa.. Masukkan kod yang aku berikan tu.. Kemudian buat pembelian !

image

Dah ? Apa pendapat korang mengenai laman web Domino’s yang baru ni ? Mudah tak nak gunakan untuk buat pembelian secara online atau korang lebih suka telefon je ? Atau g terus ke premis Domino’s ? Cer kongsi kan pengalaman korang..

Oh yaa.. Jangan lupa ! Selain kita , ada beberapa pasukan lagi bertanding dalam permainan ini. Sapa yang berjaya merungkai rahsia #DTopSecret , pasukan itulah yang berjaya ! Hurmmm… Takkan kita nak kalah kan ? Apa lagi.. Kongsikan artikal ni supaya kita yang terawal berjaya merungkai rahsia yang disembunyikan oleh Domino’s ni di media sosial seperti Facebook , Instagram dan Twitter dengan menggunakan hastag #DTopSecret !! Lagi ramai join lagi bagus ! Lagi cerah peluang kita untuk menang !!

Hurmm… Pertandingan berakhir pada 16hb Okt 2015 dan secara automatik , diskaun 50% pon abisss ! Huhuhuh… Rugi laaa kalau dibiarkan berlalu begitu saja.. kan kan ? Hehehehe..

Tunggu apa lagi ? Takkan nak kalah kot ? Jommmmm !!

Untuk maklumat lanjut , sila ke https://www.dominos.com.my/ .

You May Also Like

9 comments

  1. Diskaunnnnn!!!! 50%!!!! Ok lunch DOminos hari ni...

    BalasPadam
  2. Diskaunnnnn!!!! 50%!!!! Ok lunch DOminos hari ni...

    BalasPadam
  3. lebih suka call sebab kalau online ni dia suruh masukkan alamat yang mana memang diorang tak boleh nak hantar..so tak boleh proceed untuk pembelian walaupun kami cuma nak take away...nyampah...

    BalasPadam
  4. potongan 50%? Pergh... murah tu.. hari ni makan domino la

    BalasPadam
  5. tak paham la tang mana nak cari contest tu ??

    BalasPadam
  6. jom ramai2 kita guna kod promosi tuu !!!

    AD62 !!

    Jangan lepaskan peluang ni ! >.<

    BalasPadam
  7. Ish. ini yang tak suka ni. Bila sebut rahsia, mesti tertanya-tanya jawapan dia. Ish.. jom2 cepat pecahkan rahsia tu. hehehe

    BalasPadam