Apa itu #Camelus ? - BEN ASHAARI

Apa itu #Camelus ?


Uik.. Gempakkan logo dia ? Ada unta tapi bukan di padang pasirun ! Warna coklat kegelapan ! Misteri menyelubungi anda ??? Yearghhh... Aku tauuu.. Sebenarnya , aku pun tertunggu tunggu gak.. camana rupanya ! Apakah kelebihannya ! Dan , apa tujuannya ??

Hurmmm.. Dua tiga menjak ni , blogger Kelab Blogger Ben Ashaari sibuk menviralkan logo ni ! Kenapa dan mengapa ? Ada yang dah tahu dan ada yang belum tahu.. Aku dah tau ke ? Mestilah aku dah tauuu.. Heheheh.. 

Maka apa itu Camelus ? Ok.. aku bagitau eh ? Sure nak tau ni ? Tak menyesal ke ? Sejenis produk yang bakal meletup tak lama lagi ! Haaa.. Boleh dimakan ! Tak kira usia .. tak kira bangsa .. tak kira agama ! Yang penting , mampu milik dan berkhasiat ! 

Bila nak keluar produk ni ? Hehehehe.. Tunggu.. sabar ! Sabarrrrr ! Nanti dah keluar , korang beli dan simpan stoknya.. Sebab bagus untuk mereka yang nak mulakan hari yang sihat ! Sama cam aku laaa.. hehehe.. Nak diet wooo skang ni..

Nanti akan ada pelancaran produk ni secara rasmi.. Harap bersabar dan simpan duit dari sekarang ! Heee...

2 ulasan:

  1. oo..produk kesihatan..ptt la tengok ramai blogger KBBA share kat ig/fb..ingat brand pakaian ke?hehe

    BalasPadam
  2. Tak sabar nak tahu apa dia #camelus

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.