Blogger penipu !

by - Rabu, Januari 06, 2016


Terkedu ? Perlu ke aku terkedu atau terasa bila ada orang kata yang blogger ni lebih pada suka menabur fitnah dan gossip liar semata mata ! Paling tidak pon , mereka ni jenis suka menulis mengarut ngarut ! 

Yup.. banyak kali aku baca terutama dia komen komen fan page yang popular ! Tapi persoalannya , perlukah aku dan rakan rakan seperjuangan aku terasa dan sentap ?? 


Aku tak nafikan memang wujud blogger jenis gitu ! Tujuan utama adalah untuk menarik trafik ke blognya dan menjana pendapatan melalui banner iklan diletakkan di blognya. Tapi dia terlupa soal keberkatan ! Er , atau dia tak kisah langsung mengenai keberkatan ?? Kot ? Ke tak tau ? Hurmm..

Aku ? Hurm... Aku tak kisah pon apa diorang nak kata.. Kenapa ? Sebab aku tau apa yang aku buat. Selagi mana aku tak buat seperti mereka tuduh tu , aku cool jer ! Kenapa perlu aku sentap , kan ? Hakikat ! Dalam setandan pisang , bukan semua cun buahnya.. kan kan ? 

Kita nak nasihat pada blogger yang jenis tak kisah soal keberkatan ni pon , payah gak.. Kang dia sekolahkan kita balik.. Apa yang boleh , berdoa agar satu hari nanti dia sedar.. 

Yang pasti.. dalam KelaB Blogger Ben Ashaari , senantiasa blogger dipesan mengenai isu ni. Sila jaga nama sendiri.. nama kelab terutamanya ! Kalau tak , ramai tersangkut nanti ! Jenuh nak clearkan nama wooo.. 

Nak cari income dari blog , banyak caranya.. Dan pastikan cara itu akan mendatangkan manfaat terutama pada mereka yang follow blog kita.. 

You May Also Like

11 comments

  1. Yeaaah .. sokong dalam setandan pisang mesti ada yang tak cun

    BalasPadam
  2. Yeaaah .. sokong dalam setandan pisang mesti ada yang tak cun

    BalasPadam
  3. Tiap kali abg ben post entry, yaya suka baca..sebab sedikit sebanyak boleh baiki ape yang kurang pada penulisan yaya..tq bang ben sebab rajin up post

    BalasPadam
  4. Setuju....lagi satu,biar sedikit tapi berkat...PC belajar banyak perkara dalam dunia blogger ni...Allahu...banyak perkara perlu dijaga...dan pendirian mesti teguh...

    BalasPadam
  5. Asalam Bro ben blog saya tak ada apa nak tengok, sekadar saya bersosial maya. Sambil2 membaca blog teman termasuklah blog Ben. Nuffnang ja ada siput ..hehehe tak berganjak. terbaik ..saya memang suka komen..umpama saya wujud dalam jutaan blogger di Malaysia..dari dulu saya suka komen. Saya tak kisah tak di hirau ..saya ikhlas komen. Sebagai sokongan ya..

    BalasPadam
  6. teringat pesanan cikgu...'mata pena lebih tajam dr mulut yg berkata'.....

    BalasPadam
  7. Moga dijauhkan dari sifat buruk begini
    Aamiin...
    TQ Abg Ben, sentiasa beri nasihat dan ingat mengingati kami

    BalasPadam
  8. jadikan prkara lepas sbgai 1 pengelaman yang mendewasakan diri. Kalau xde masalah. kita x learn apa2. Thanks accept min dlm kbba yg x pernah ter pk sama skli boleh join dalam ni. tenkiu ya Aben !!

    BalasPadam
  9. Terkejut aku tengok tajuk tadi. Takpa, U know what U doing.

    BalasPadam