Geram dengan Qhaliff !

by - Januari 13, 2016


Haishh.. Tengok rambut dia ! Tak kasi langsung aku sentuh rambut dia ! Bila sebut je gunting , terus lari dan menangis ! Semalam , dia tengok aku gunting rambut... Dia bantai gelak..

" Haaaahahaaahaha .. " Sambil tuding jari dia ke arah rambut aku ! Dia paham !! Dia tahuu ! Dia kacak ! Hahahah.. Tapi yang aku tau laaa.. aku rasa dia terpengaruh dengan si Ryan !


Dia suka tengok Ryan's Toys Review kat Youtube. Pastu gelak sengsorang ! Muka dah iras iras tuuu.. Sebab tu dia tak kasi aku gunting rambut dia ! Hurmmm... Bukan rambut je dia tak kasi usik.. kuku dan telinga dia ! Baru je sentuh , dah sakit.. Nak tak nak , kasi dia sendiri buat terutama cuci telinga dia tu.. Hurmmmm.... 

Dok pikir camana laaa nak bawak dia gi gunting rambut ! Bila teringat si Qhaliff ni punya perangai.. rasanya aku dulu pon gitu kot ? Dah umur 7 tahun baru bapak aku dapat bawak aku gi kedai gunting rambut , tanpa menangis ! 

You May Also Like

2 comments