Bila anak dara mintak kat daddy !

by - Januari 15, 2020



Mengelupur si Zahra nampak baju Frozen. Dia pandang aku. Aku tau dah apa dia nak. Aku suruh mintak izin kat ibu dia yang mana aku tau , takkan dapat punya ! Hahahaha.. Dia tak pedulik. Terus dia ke tempat baju baju Frozen tu. 

Aku berjalan ke arah dia... 

" Aara nak yang mana ? Amik jer... " kata aku. 

Wife bersuara.. " Mahal tu.. " 

Aku tengok harga yang terpamer.. Hurm... 

" Amik je la.. Duit boleh cari.. " kata aku lagi. 

Wife geleng kepala. Aku ngan Zahra di rumah macam anjing ngan kucing. Ada jer 'pergaduhan' dan juga babak babak pujuk memujuk. Memang dengan dia ,aku lebihkan tapi aku tetap tegas dengan dia. Bukan sebab anak dara sorang tapi sebab dia perempuan. Kena pastikan dijaga betul betul. Dengar kata kita.. bukan kita dengar kata dia.. 

You May Also Like

3 comments

  1. berlembut dalam tegas. Berapa lai zara dapat baju frozen tu?

    BalasPadam
  2. The best part jadi anak perempuan hehehe

    BalasPadam
  3. masa kecil memang sayang,dah kahwin ikut suami

    BalasPadam