Hilangkan bau badan , luka punca dari bercukur dan gatal gatal pada kulit !

by - Januari 06, 2020


Selalu terkena begini... Masa nak amik wudhu , tangan gatal nak gunting atau cukur sedikit  janggut aku tu.  Pisau cukup lak, dah lama punya. Nak  tukar , tak tertukar  sebab terlupa nak beli. Kesannya , pisau tu tumpul menyebabkan luka di bahagian dagu ! Ini memang kerap kena ! 

Dan terpaksa tunggu lama untuk darah berhenti ! Dah lewat nak solat. Huhuh.. Tapi baru baru ni , terjadi lagi dan aku bernasib baik. Azyma jadi penyelamat ! Disebabkan kandungannya tu la aku yakin dapat berhentikan darah pada luka tu dalam masa yang cepat. 

Ternyata berkesan ! Apakah kandungan yang aku rasa mampu berhentikan aliran darah tu ? Tanah liat kaolin aka clay ! Tak pedihkan sama sekali. Huhuh.. Tak sampai 2 minit pun selepas aku sapu. Pastu leh solat dah. 



Dan satu lagi masalah aku selesai. Trip ke Pulau Payar baru baru ni, dan juga berpeluh ketika di gym. Sebelum ni , memang risau dengan bau ketiak dan bau badan ! Seriusss.. korang yang ada masalah ni , tolonglah... tolonglah amik berat yer ! Jangan biarkan badan dan ketiak tu berbau. Ni antara penyelesaian mudah aku kasi. Pakai ketika mandi jer. Sama cam body wash yang lain. Tak susah pun!

Sangat berkesan pada aku dan juga pada kawan kawan yang turut punya masalah dengan bau badan.. Kalau terlupa pakai perfume atau deodrant ke gym pun aku tak risau.. Bukan apa..banyak kali laaa aku terhidu bau badan orang di gym. Pergh.. boleh mati nasfu nak workout woiii ! Meloyakan ! Sebab tu aku kena pastikan badan aku tak mengeluarkan bau yang tidak menyenangkan orang lain terutamanya. 



Produk ni milik bumiputera dan pastinya punya status HALAL ! Kalau korang punya masalah seperti di aku nyatakan di atas , sebaiknya cubalah guna  AZYMA ! Jangan tunggu kena tegur dengan orang, baru nak mencari solusinya. 

Berminat..boleh whatsapp terus ke AZYMA .

You May Also Like

1 comments