AZYMA Care Clay Body Wash , produk muslim Halal yang patut korang milik kerana..

by - Jumaat, November 22, 2019

Sejujurnya , memang aku cari produk mandian bagi mengantikan Cosmoderm yang selama ini aku pakai. Kenapa aku tak guna dah ? Haa.. tu panjang ceritanya. Tak kisah la. Yang penting sekarang , aku dah jumpa satu body wash yang boleh aku pakai dari kepala hingga ke tumit ! Tak perlu dah nak beli shampoo dan pencuci muka ! 

Pada awalnya , aku ingat AZYMA Care Clay Body Wash ni sama cam produk produk yang viral di media sosial masa kini. Tapi rupanya ada kelainan ! Tu yang menarik minat aku untuk duduk lama dan mendengar satu persatu akan kelebihan produk ni bersama pemiliknya. 

Bila dia kata body wash AZYMA Care ni ada kandungan tanah liat , aku cam.. wow ! Mesti power ni. Packaging dia pun dah menarik ! Warna dia , oren.. warna feveret aku tuh ! Hahaha.. Dan bau dia.. Fuh , teringat akan satu produk yang aku suka guna ketika remaja dulu. Bau citrus ! Tapi baunya tak la pekat sangat. Sedang sedang sedapnya.  Serius , sabar nak balik dan cuba. 



Rahsia di sebaliknya cukup mengagumkan aku ! Tanda tanda produk Islamik.




Aku dah cuba guna pada Qhaliff , Zahra dan Aariz. Masing masing mandi dengan seronoknya. Siap shampoo kepala terutama Aariz. Biasanya dia akan menjerit tak nak ! Tapi kali ni , tenang jer dia. Bila aku pakaikan kat kepala dia , aku biarkan turun ke muka. Nak tengok pedih ke tak. Dia tak menjerit pun. Begitu juga Zahra dan Qhaliff. Alhamdulillah.. 

Dan kandungan dia... bukan calang calang  ! AZYMA Care mementingkan kualiti. Mengutamakan kepuasan pengguna berbanding keuntungan. Harga setanding dengan kandungan yang terdiri dari bahan semulajadi seperti bungaan dan tanah liat. Apakah kelebihannya ?

Tanpa Diethanolamine
Tanpa Parabens
Tanpa Silicones
Tanpa Synthetic Colourant
Tanpa Lyral (Fragrance)
Tanpa No Animal Ingredients





Aku tak jual yer.. Kalau korang nak tau lebih lanjut , 

Whatsapp : 019-7760647

You May Also Like

17 comments

  1. Menarik ni. Sebab sejak asyik keje luar ni badan selalu gatal-gatal. Lagi teringin nak mencuba sebab produk islamik. Teruja dgn tanda 99 yang digunakan tu. Selain tu bahan digunakan pun bayak kebaikan.

    BalasPadam
  2. Ooo boleh sekali syampoo jugak rupanya, igt body wash je.

    BalasPadam
  3. Macam menarik je sabun ni. Mesti nak kena cuba sendiri ni

    BalasPadam
  4. Terbaik. Blh gunakan tanpa was was

    BalasPadam
  5. Nak try gak lah, senang leh guna top to toe gitu..

    BalasPadam
  6. Wah..kandungan chamomile and lavender! Best bau bunga-bunga ni..boleh menenangkan, boleh kurangkan stress.

    BalasPadam
  7. Tak pedihkan mata yang best ni. Anak bila mandi je mesti kata pedih mata. Kena sabun

    BalasPadam
  8. Jimat ni sebab from head to toe. Dan bahan dia takde kandungan merbahaya. Thanks for the sharing.

    BalasPadam
  9. menarik. teringin nak tahu baunya macam mn.. s

    BalasPadam
  10. Harga berbaloi dengan kandungan . Tak sabar lak nak try untuk seisi keluarga .

    BalasPadam
  11. Memang terbaik..saya kerja di tapak binaan..peluh yg keluar Tak berbau..malah kulit terasa Segar..yang best lagi..membuatkan saya rasa selesa dan tido Lena dengan kenyamanan badan sepanjang malam..terbaik..

    BalasPadam
  12. Memang terbaik..saya kerja di tapak binaan..peluh yg keluar Tak berbau..malah kulit terasa Segar..yang best lagi..membuatkan saya rasa selesa dan tido Lena dengan kenyamanan badan sepanjang malam..terbaik..

    BalasPadam
  13. Wahhh ini dah cukup bagus ni. Boleh guna from head to toe, utk seisi keluarga lak tu.

    BalasPadam
  14. Msti bgus produk ni.sbb bahan yg digunakan ,ssuai utk kulit ssitif.btul x abg ben?(sbb sbun kena kat mata pun xpedih,means bhn dia guna more natural.mcm cetaphil.😄) Kene try ni nti..👍

    BalasPadam
  15. Best .. tadi dah try dah. Segar jer rasa lps mandi ..

    BalasPadam