Aariz , si berani yang penakut ! - BEN ASHAARI

Aariz , si berani yang penakut !


Lokasi : Depan Sogo
Kos kena bayar : Ikhlas tapi janganlah kedekut
Insiden berlaku : Wife terkejut sebab dia ingat patung. Sekali bergerak. Menjerit kecil di situ.
Reaksi aku : Sengih jer sebab dah tau tu orang.









Aariz :  Terkedu selepas dipakaikan topi askar tu. Berat kot ? Ke dia takut ? Muka ketakutan tapi dia nak bergambar selepas abang kakak dia bergambar. 

Zahra : Memang suka bergambar. Pastu suruh aku delete gambar abang dia. Nak gambar dia jer ! Nampak dah spesis kuat cemburu.

Qhaliff : Gembira la.. Dia bergambar lebihhh dari yang lain.



2 ulasan:

  1. Semua comel jer bergambar ngan pakcikhijau tu.. kalau kat teluk cempedak pin ada jugak gini ben tapi pakaian warna lain laa ..sekarang ni macam2 ada ..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.