Nasi lemak ini memang mabeles, nak oii!! - BEN ASHAARI

Nasi lemak ini memang mabeles, nak oii!!


Jarang aku nak suka makan nasi lemak  bertambah ! Apakah kerana lapar ?  Tak gak sebab atas meja ada kuey tiaw sup. Tapi tak menarik minat aku.

Ayam rempah. Sambal sedap. Nasi sedap dan panas. Timur segar. Ikan bilis rangup. Kacang pon rangup. Yer, aku terpaksa tambah satu pinggan lagi. Tak pe laa.. Malam kang leh ber'stepper' kat atas. Lagi pun esok nak off diet utk seminggu.  Nak outstation gitu. Auchh..

Apa yang kurang kat restoran ni ?? Hurm.. Setakat ni bagi aku ok jer. Mesra kanak kanak cuma yang tak bestnya masih ada yang merokok di kawasan restoran walaupun dia merokok di meja luar.


Makanan selain nasi lemak, aku tak pasti. Setakat ni itu je yang memuaskan nafsu makan aku. Heheee.. Harga, standard zaman ni. Mampu bayar punya. 

3 ulasan:

  1. Memang sedap kalo nasik lemak mcm nie nak pulak dapat bahagian drumstick fuhh maveles

    BalasPadam
  2. Nasi lemak makanan paling berkhasiat...mlm pn boleh mkn

    BalasPadam
  3. Nampak sesedap gambar hahaha .. kalau mampu bayar alhamdulillah boleh makan la maknanya ..

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.