Bila pinggan kau retak.. - BEN ASHAARI

Bila pinggan kau retak..




Memang ada banyak kedai sedap sedap di Malaysia ni tapi berapa banyak kedai yang benar benar bersih  kemas dan menghormati pelanggannya ? 

Selepas makan . aku bagitau tokey dia yang mana pinggan yang aku dan wife dapat ni dah retak .. Dan dia cuma angguk jer.. 

Ko rasa ?? 

Sebab tu aku senang makan di restoran restoran yg mana kau boleh terus komplen ke pihak pengurusan tertinggi. 

Nak tak nak.. Kena abiskan makanan. Bayar kot ! Ni kali kedua la aku makan kat daerah ni. Dan dua dua meninggalkan kenangan hitam. 

Hurm.. 


5 ulasan:

  1. Kadang terkilan juga dgn perniaga macam ini. Niat kita sambil sambil nak bantu perniagaan mereka tapi mereka pulak buat endah tak endah dgn keberkatan usaha mereka tu. Bila jualan asal boleh ,dikhuatiri rezeki yg datang pun asal boleh jugak..

    BalasPadam
  2. saya pulak dapat cawan retak..hmm

    BalasPadam
  3. Sepatutnya pinggan retak tu xpayah guna lagi dah .. Halahhh

    BalasPadam
  4. PC pernah juga minum dapat gelas kaca sompek..

    BalasPadam
  5. pernah singgah untuk makan di satu kedai yang guna pinggan melamine..tengok pada pinggannya terus ajak suami keluar dari kedai sebab serius tak lalu nak makan. Dah ada hitam2 kulat kat pinggan ntah berapa banyak bakteria dah berkubang kat situ.

    Agak-agak kalau ada untung lebih sikit...bawak2lah tukar pinggan cawan kat kedai tu para peniaga.

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.