GSC Cinemas, MidValley Southkey di Johor bikin panas mata ku!! - BEN ASHAARI

GSC Cinemas, MidValley Southkey di Johor bikin panas mata ku!!


GSC Cinemas dekat The Mall, MidValley Southkey Johor Bahru kini sudah dibuka katanya.. Perghhh  ! Ini kalau layan movie lebih dari 5 minit, mau berdengkur kawan aku  Ada laa kawan aku sorang tuuu.. Tempat tak selesa pun dia leh lena... Ini pulak macam ni punya kerusi !! Selesa giler lagu ni wehhh.











Rasanya kat KL pun hadooo. Tak ingat cinema mana. Nak usha nanti. Frozen 2 dan Star Wars syok layak begini . Kan kan..

Er..harga tiket, tak tau berapa . 


Sumber : Page Viral Johor

2 ulasan:

  1. Harga tengok wayang dah sama harga tidur hotel satu malam.

    BalasPadam
  2. wahh selesanya..luas mmg boleh tertido sekali ni

    BalasPadam

Dikuasakan oleh Blogger.