Dapatkan cermin mata untuk anak dan diri sendiri ! Jangan biarkan mata kita derita.

by - Rabu, Mei 25, 2022

Dah ada cermin mata tambahan ? Takda ? Hurm... Kalau berkemampuan, carilah satu. Yang murah murah pun ok dah. Bukan apa.. kita tak tau apa masalah yang boleh timbul bila melibatkan cermin mata ni. Contohnya jika cerminnya pecah atau bingkainya patah ! Nah.. Kena pulak time tu nak memandu di sebelah malam. Camana ? Kalau ada pasangan , boleh la mintak dia pandu kereta tu. Tu pun kalau dia reti memandu. Kalau tak reti ? Jenuh gak. Satu lagi kalau kehilangan spek ! Adoi... nayaaa !

Anak kita.. Perasan tak perubahan dia kebelakangan ni ? Jika dia rajin tengok skrin gajet atau tv , memang akan mengundang masalah ada mata. Perhatikan mereka betul betul. Dapatkan pemeriksaan dan jika perlu, lindungi mata mereka dari kerosakan. Guna cermin mata biasa tapi ada tapisan sinar biru. Harga ? Tak mahal pun... Sekarang banyak dah pilihan. 

Biasanya aku akan syor kenalan aku ke Sungei Wang Plaza. Kedai cermin  mata Eyes Vision Group di situ memang terbaik la. Setakat ni, layanan dari mereka, mendapat feedback yang baik dari rakan rakan. Jika ada masalah , boleh je terus whatsapp pada mereka dan dapat jawapan segera. InshaAllah. 

Mengenai bingkai dan frame, memang banyak pilihan. Untuk kanak kanak , jangan risau. Harganya memang ok sangat ! InshaAllah korang mampu beli. Yang berkemampuan tu, boleh pilih bingkai yang berkualiti tinggi dan berjenama. Confirm puashati ! Apa pun.. dapatkan pandangan mereka. Macam aku yang gemar pakai cermin mata ketika workout, aku cari bingkai yang lasak ! Harga , memang best ! 

Segera... jangan tunggu patah atau hilang , baru nak buat ! Meraba raba kita nanti dibuatnya. Huhu.. 
















Alamat : Ground Floor G-096, Sungai Wang Plaza, Plaza Bukit Bintang, 55100, Kuala Lumpur
Waktu Perniagaan: 11pagi - 9 malam ( Setiap Hari)

You May Also Like

0 comments